Afinele

 

Sunt bogate în vitamina C,un puternic antioxidant. Nu numai că au un gust minunat,dar afinele te ajută să scapi de problemele pielii,cum sunt cicatricile şi petele pigmentare. Consumul de afine ajută şi la eliminarea radicalilor liberi din organism.

 

Peştele gras

 

Macroul,somonul şi sardinele sunt foarte bune pentru piele. Aceştia conţin acizi graşi Omega-3,care contribuie la eliminarea radicalilor liberi. Grăsimile Omega-3 nu înfundă porii,iar uleiul este bun chiar şi pentru persoanele cu tenul gras. Mai mult,acestea sunt grăsimi sănătoase şi sunt necesare pentru o piele suplă şi strălucitoare.

 

Cereale integrale

 

Dacă obişnuieşti să consumi pâine albă sau paste,alimente cunoscute pentru că măresc nivelul de insulină,poate ar fi bine să optezi pentru pâinea din cereale integrale. În felul acesta,problemele digestive nu se vor reflecta pe piele şi astfel ea va avea un aspect sănătos.

 

Apa

 

Este foarte important să bei suficientă apă pentru a te asigura că pieleata nu se usucă şi că este hidratantă. Stai departe de băuturile energizante şi de cele dulci,pentru că pot mări nivelul de insulină din sânge.

 

Ceaiul verde

 

Acesta combate efectele îmbătrânirii şi este indicat mai ales persoanelor care au probleme cu pielea,întrucât conţine antioxidanţi care pot estompa cicatricile şi petele pigmentare.

 

Iaurtul

 

Conţine bacterii sănătoase,cunoscute sub numele de probiotice,care ajută digestia. Problemele  digestive pot duce la alte afecţiuni,cum sunt infecţiile pielii sau inflamaţiile.

 

Broccoli

 

Este o legumă bună pentru piele,bogată în vitamina E,care ajută la menţinerea pielii hidratate. Într-un broccoli se mai găsesc şi alte substanţe nutritive,cum sunt vitaminele A şi C,ambele ajută la eliminarea radicalilor liberi şi luptă împotriva îmbătrânirii.