Ţelină

Este un aliment ce are doar 16 calorii la suta de grame. Umple tijele de ţelină cu cremă de brânză şi consumă-le pe post de aperitiv,mai ales dacă vrei să scapi de kilogramele nedorite.  


Citeşte şi:

Dieta în perioada alăptării

Dieta rapidă pentru plajă


Portocale

Sunt cunoscute pentru conţinutul bogat de vitamina C. În acelaşi timp,acestea au puţine calorii,în comparaţie cu alte fructe. Pentru realiarea unui deficit caloric consumă portocale.  Acestea au 47 de calorii per porţie.

Varză

Această legumă este cunoscută pentru capacitatea sa de a preveni cancerul şi bolile de inimă,şi ajută la pierderea în greutate. Asta pentru că are doar 25 de calorii la suta de grame. Dacă tot e cald afară,consumă varză sub formă de supă.

Sparanghel

Este o alegere excelentă,deoarece datorită fibrelor pe care le conţine,dă senzaţia de saţietate. Consumul de sparanghel proaspăt în salate dă un gust aparte preparatului,în timp ce gătit la grill sau la aburi este ideal. Sparanghelul conţine 20 de calorii la suta de grame.

Sfeclă

Dacă vrei să consumi acest aliment doar pentu că are puţine calorii,consumă leguma proapătă,gătită la aburi,fiartă sau pe grătar. Dacă mănânci,în schimb,sfeclă murată,vei adauga un pic mai multe calorii. Sfecla este benefică nu doar pentru că are puţine calorii,ci şi pentru că în ea se găseşte betalains,un antioxidant care îi dă culoarea şi se găseşte numai în câteva alimente. Totodată,această legumă curăţă ficatul. Sfecla conţine 43 de calorii la suta de grame.

Castraveţi

Aceştia conţin foarte multă apă,motiv pentru care au doar 15 calorii pe suta de grame. Profită că-i găseşti la tarabe,în piaţă,şi consumă-i în salate.

Lămâi

Acestea sunt foarte bune pentru aromatizarea unui pahar cu apă sau pentru un gust deosebit peştelui gătit,dar şi altor preparate. Lămâia este un aliment alcalin şi conţine antioxidanţi care te menţin sănătoasă. O lămâie are 29 de calorii la suta de grame.