Mere cu scorţişoară

Merelesunt desertul ideal,mai ales atunci când vrei să slăbeşti. Pentru a diversifica gustul merelor,taie-le felii sau jumătăţi,presară-le cu scorţişoară şi cu un pic de zahăr brun şi pune-le pe grătar. Aroma dată de zahărul caramelizat le vor face delicioase.

Tofu

Brânza tofu poate avea un gust mai bun dacă o condimentezi şi o pui pe grătar. O poţi combina cu o salată proaspătă sau o poţi servi ca atare.

Banane

Descojeşte banana,înfăşoar-o într-o folie de aluminiu şi pune-o pe grătar. Când este coaptă şi încă fierbinte,presară peste ea scorţişoară şi musli.

Lipie     

Dacă-ţi place lipia,îi poţi da un gust şi mai savuros dacă o rumeneşti pe grătar. După aceea o poţi umple cu legume sau cu carne.


Citeşte şi:

Iată ce alimente te ajută să rezişti la ger

Alimente care-ţi taie pofta de mâncare


Sendviş cu brânză

Pentru micul dejun,un sendviş cu brânză la grătar este ideal. Între 2 felii de pâine adaugă o bucată de brânză sau caşcaval şi o felie de roşie. Pune sendvişul pe grătar şi rumeneşte-l pe ambele părţi.

Ananas

Dacă ai poftă de ceva dulce,dar sănătos,taie câteva felii de ananas,unge-le cu miere,presară-le cu scorţişoară şi pune-le pe grătar.

Măsline

Un aperitiv uşor de preparat şi cu un gust deosebit poate fi un platou cu măslinele verzi rumenite pe grătar. Înainte să le coci,stropeşte-le cu ulei de măslineşi ierburi aromate.