1. Răsfăţul micului dejun!

Nimic mai plăcut decât să-ţi începi ziua cu un mic dejun complex: pâine prăjită, unt, suc de fructe, cereale, un cappuccino savuros. Ia-ţi jumătate de oră să te încarci cu energie şi să-ţi faci planul pentru întreaga zi!

2. Relaxează-te cu un masaj!

Măcar o dată pe săptămână, meriţi un masaj sau orice alt răsfăţ relaxant. Optează pentru muzicoterapie sau aromoterapie. Sau poţi să citeşti o carte ori să vizionezi un film.

3. Binedispune-te cu muzică

Mai ales atunci când eşti în trafic şi simţi că nu mai suporţi zgomotul claxoanelor şi blocajele, ascultă o muzică plăcută. Poţi face asta ori de câte ori ai de făcut ceva ce nu-ţi place în mod deosebit, ca atunci când calci rufe.

4. Detensionează-ţi gâtul!

Dacă stai la calculator, gâtul şi umerii tăi se resimt. Încearcă următorul exerciţiu: stai în picioare, cu genunchii uşor îndoiţi şi cu braţele întinse în jos. Roteşte-ţi gâtul spre umărul stâng, apoi spre cel drept. Apleacă-ţi capul în faţă, apoi în spate.

5. Bucură-te de mişcare

Jogging, bicicletă, stretching, înot sau mers, toate ajută la eliminarea toxinelor şi a tensiunii. Sau poţi alege gimnastica la tine acasă! După o săptămână, deja vezi efectele. E de preferat să faci sport dimineaţa, înainte de a merge la birou.

6. Nu renunţa la siestă

5 minute de siestă între două dosare şi te vei simţi din nou în formă până la finalul zilei! Unii o consideră la fel de importantă precum cele 8 ore de somn din timpul nopţii. Dar nu toţi îşi permit acest lux.

7. Îmbină eleganţa şi confortul

Adoptă gesturile corecte! De exemplu, evită să stai picior peste picior, pentru că afectează circulaţia sângelui. Nici să porţi haine şi încălţări prea strâmte nu te va face să te simţi mai bine, dimpotrivă!