100 de grame de gutui au 60 de calorii,din care 15 g de carbohidraţi,12 g de zaharuri şi 2 g de fibre. În plus,sunt o sursă importantă de vitamina A,vitamina B6,vitamina C,calciu,fier,magneziu şi sodiu.

Iată de ce sunt bune:

-Deoarece au un conţinut bogat în fibre,sunt recomandate celor care sunt la dietă,contribuind la scăderea în greutate.

-Au proprietăţi antioxidante,ceea ce înseamnă că protejează organismul de atacul radicalilor liberi,prevenind astfel cancerul.

-Având multă vitamina C,sunt ideale pentru cei care doresc să-şi întărească sistemul imunitar. Totodată,această vitamină reduce riscul de producer a atacurilor de cord.

-Sucul proaspăt de gutui reglează digestia şi are rol antiseptic.

-Sunt deosebit de utile persoanelor care se confruntă cu afecţiuni oculare sau ale ficatului,deoarece contribuie la regenearea ţesuturilor.

-Sunt bune şi în cazul anemiilor,a bolilor cardiorespiratorii sau a celor gastrointestinale.

-Dacă ai colesterolul mărit,o gutuie pe zi,timp de o lună,poate ajuta la reglarea valorilor acestei grăsimi din sânge.

Citeşte şi:

Vitamine care diminuează efectele exceselor

Trucuri eficiente care te ajută să slăbeşti