Începe fiecare zi cu o listă a recunoştinţei

Dacă îţi începi ziua cu un profund sentiment de recunoştinţă asupra vieţii sau asupra ta, vei observa cum resentimentele şi stările proaste de dispoziţie vor fi eliminate pe parcurs. Spre exemplu, în loc să te enervezi că trebuie să te opreşti la cumpărături în drum spre casă, mai bine fii recunoscătoare cât e de bine că le ai şi că îţi poţi permite să îţi cumperi ce îţi pofteşte inima.

Detoxifică mediul în care trăieşti

Nu numai organismul tău are nevoie de detoxificări lunare, ci şi mediul în care îţi trăieşti fiecare zi. Atunci când te simţi plină de energii negative, din partea prietenilor sau a celor apropiaţi, deconectează-te şi oferă-ţi timp doar pentru tine. Nu ezita să vizitezi locuri noi, în natură, de una singură sau să faci o activitate care îţi face plăcere.

Mai puţină tehnologie

În secolul vitezei, tehnologia îşi spune cuvântul şi are contribuţiile sale. Totuşi, ce e prea mult strică. Dacă îţi doreşti o viaţă mai liniştită, cu mai puţine griji şi poate şi mai puţine informaţii, de care nu ai neapărată nevoie, lasă internetul deoparte cel puţin o oră pe zi şi alege activităţile recreative, cu prietenii. Comunicarea este esenţială pentru ca starea ta interioară să nu fie alterată de frustrare, tristeţe sau amăgire.

Mănâncă sănătos

Dacă eşti o împătimită a mâncărurilor nesănătoase, pline de grăsimi sau a dulciurilor, nu renunţa de tot la ele. Până şi celei mai motivate persoane din lume i-ar fi greu să facă asta. Încearcă să renunţi treptat la ele şi să îţi rezervi o singură zi din săptămână în care să mănânci tot ce îţi place. Nu numai că stilul tău de viaţă se va îmbunătăţi, dar organismul tău va fi mai ferit de boli şi mai rezistent.

Lasă ranchiuna deoparte

Cu siguranţă ai trecut prin stări ranchiunoase sau ai invidiat pe cineva mai frumos, mai bun sau mai bogat ca tine. Poate te întrebi de ce alţii au mai mult noroc ca tine, însă gândirea asta nu îţi va aduce nimic bun şi nici nu te va ajuta să obţii lucrurile pe care ţi le doreşti. Fii indiferentă şi încearcă să nu îţi mai pese atât de mult de viaţa altor persoane. E important să te concentrezi pe propria persoană.

Descoperă o nouă pasiune

Stările de depresie şi frustrare apar atunci când te plafonezi şi când simţi că rutina a devenit o corvoadă pentru tine, pe care abia o mai suporţi. Dacă îţi faci mai mult timp pentru tine şi descoperi lucruri şi activităţi noi, care să te încânte, îţi vei ţine mintea ocupată şi te vei ambiţiona să evoluezi. Trebuie să te cunoşti mai bine şi să observi ce momente te fac fericită cu adevărat.

Cumpără-ţi un lucru nou

Poate e greu de crezut, dar terapia cumpărăturilor chiar funcţionează. Nu e neapărat vorba de haine, căci dacă nu eşti genul de persoană care să îşi schimbe constant garderoba, poţi să investeşti în alte obiecte de colecţie. Spre exemplu, dacă îţi place să citeşti, cumpără-ţi cărţi care să te inspire sau dacă eşti pasionată de istorie, colecţionează timbre, monede sau obiecte vechi. Studiile au arătat că atunci când îşi achiziţionezi un lucru nou, starea ta de spirit se îmbunătăţeşte vizibil.

Sursă foto: www.borgocasale.it