Masturbarea,o mângâiere sănătoasă

 

Masturbându-te vei putea înţelege ce anume îţi face plăcere şi ce nu când faci sex cu partenerul. „Cunoaşterea propriului corp şi a tipului de mişcări care te fac să te simţi bine te ajută să ajungi mereu la orgasm în timpul actului sexual“,explică terapeutul sexual Ian Miez.

 

Ai voie la cât mai multe fantezii

 

Fanteziilete pot ajuta să uiţi de neliniştile vieţii de zi cu zi şi te fac să te simţi mai puţin inhibată. Faptul că te gândeşti la un act sexual nu denotă că vrei să-l trăieşti şi în viaţa reală.

 

Nu sări peste preludiu!

 

Preludiul ajută corpul să aibă cel mai intens orgasm. Pentru ca organismul să atingă punctual culminant,trebuie să aibă loc în paralel două procese. Unul dintre ele este vasocongestia sau fluxul sangvin,la organele genitale,iar celălalt este miotonia sau tensiunea musculară,explică specialiştii. Oamenii de ştiinţă sugerează gândirea întregului corp ca o zonă erogenă,care trebuie dezmierdată cu săruturi şi mângâieri.

 

Obişnuieşte-te să fii un pic egoistă,nu doar în pat,ci şi în viaţa de zi cu zi

 

Mulţi dintre noi sunt atât de preocupaţi de plăcerea partenerilor noştri că propria noastră plăcere ajunge pe planul doi. Psihologii spun că pe măsură ce învăţăm să acceptăm ajutor în afara dormitorului,vom deveni mai confortabile primind plăcere în timpul sexului.

 

Află exact ce-i place clitorisului

 

Mulţi numesc clitorisul „centrul de putere al orgasmului feminin“.Un studiu publicat în 2014 în „Clinical Anatomy“  arată ceea ce sexologii cred de multă vreme:pentru majoritatea femeilor epicentrul orgasmelor este clitorisul,nu vaginul sau punctul  G. Sexologii sugerează şi stimularea zonei pubiane pentru un orgasm intens.

 

Acordă atenţie punctului G

 

Mulţi oameni de ştiinţă cred că faimosul punt G este de fapt o extensie internă a clitorisului,dar tot ceea ce contează cu adevărat este faptul că,stimulat,acesta duce la orgasm.

 

Fă exerciţii Kegels

 

Exerciţiile pentru tonifierea muşchilor perineului îmbunătăţesc viaţa intimă. Cunoscute şi sub denumirea de exerciţiile Kegel,gimnastica musculaturii pelvienepoate duce la orgasme mai intense. Pentru a identifica muşchii pelvieni,încordează-te când încerci să stopezi urinarea.     Goleşte-ţi vezica,strânge muşchii,ţine contracţia 5 secunde,iar apoi relaxează-te încă 5 secunde. Încearcă să faci asta de 4 sau 5 ori la rând. Repetă exerciţiile de 3 ori pe zi.