Primul lucru pe care-l fac persoanele care decid că este timpul să ia măsuri este să minimizeze cantitatea de mâncare pe care o consumă. Experţii în alimentaţie spun că cel mai bun mod prin care cineva poate slăbi este adormind mai devreme decât o face de obicei,pentru ca organismul să înceapă arderea grăsimilor fără a mai adăuga alte calorii. În plus,prin reducerea numărului de mese pe care le consumă zilnic şi creşterea numărului de ore dormite,este îmbunătăţit indicele de greutate corporală.

Sfaturi pe care trebuie să le iei în considerare atunci când vrei să slăbeşti în timp ce dormi:

Redu temperatura din cameră

Ştiai că,dacă dormi într-o cameră în care temperatura este scăzută organismul arde mai multe calorii? Acest lucru se datorează faptului că temperatura din corp va creşte pentru a combate dezvoltarea bolilor imunitare,ceea ce însemnă că va arde mai multe grăsimi.

Bea o ceaşcă cu ceai seara

Pauza de ceai te pune într-o stare de relaxare,care este necesară după o zi lungă şi stresantă,dar şi pentru a putea dormi mai bine. Şi pentru a face pauza mai plăcută şi eficientă,de ce să nu alegi ceaiul care ajută în procesul de slăbit,cum este ceaiul verde? Antioxidanţii prezenţi în băutură ajută la eliminarea radicalilor liberi,în timp ce stimulează metabolismul.     

Respectă ora la care trebuie să te bagi în pat

Atunci când îţi este somn,mereu dai peste o emisiune sau un film interesant la televizor,care te privează de somnul preţios pentru organism,pentru că stai până târziu să le vezi. Cel mai bun lucru pe care-l poţi face este să închizi televizorul atunci când se apropie ora de dormit. În cele 7-8 ore de somn sunt arse mai multe calorii.

Bea shake-uri de proteine

Un studiu a arătat că atunci când sunt băute shake-uri de proteine înainte de a adormi,ajuţi la accelerarea metabolismului. În plus,cercetătorii au observat că persoanele care beau shake-uri care conţin până la 30 de grame de proteine au rata metabolică mai mare,comparativ cu cei care nu o fac.

Nu dormi cu lumina aprinsă în cameră

Sursele de lumină pot afecta somnul,pentru că organismul are tendinţa de a reacţiona atunci când lumina este aprinsă. Dezactivează orice sursă din cameră şi trage perdelele de noapte,astfel încât să fii în întuneric.

Ţine la distanţă telefonul,laptopul şi tableta

Cei mai mulţi au tendinţa de a folosi gadget-urile în timp ce stau în pat,dar acest obicei face rău,mai ales dacă este pe termen lung. În plus,lumina emisă de ele afectează producţia de melatonină,care poate încetini metabolismul. Dacă vrei să dormi mai bine,opreşte telefonul şi tableta.

Fă un duş fierbinte

Un alt truc care te ajută să slăbeşti şi să dormi mai bine este facerea unui duş fierbinte înainte de a merge la culcare. Temperatura ajută la relaxarea musculaturii,lucru care te ajută să adormi mai repede şi mai bine.

Credit foto:www.healthybuilderz.com