Înlocuitorii laptelui

 

Sunt o modalitate uşoară de a consuma carbohidraţi fără să vrei. În timp ce migdale şi lapte de soia sunt substitute bune pentru lapte,cel cu arome are mai mult zahăr. Prin urmare,evită aceste produse,pentru a nu te îngrăşa involuntar.

 

Iaurtul

 

Acest aliment este o sursă bună de calciu,dar iaurtul simplu are aproximativ 40 de grame de carbohidraţi. Optează pentru un iaurt grecesc,pentru că are mult mai multe proteine şi mai puţin zahăr.

 

Sosurile pentru salate

 

Acestea conţine,de asemenea,carbohidraţiascunşi. Sosurile pentru salate au zahăr adăugat,care poate mări nivelul zahărului din sânge. Dacă totuşi vrei să le incluzi în dietă,micşorează porţia.

 

Alimente bogate în amidon

 

Fasolele,pe lângă faptul că sunt bogate în fibre şi proteine,conţin 54 de grame de carbohidraţi per porţie. Legumele bogate în amidon,cum sunt mazărea,porumbul,cartofii au,de asemenea,carbohidraţi. Pentru a reuşi să dai jos kilogrameleîn plus,consumă aceste alimente cu măsură.

 

Puiul pane

 

Evită să consumi pui pane,pentru că are foarte mulţi carbohidraţi. Optează în schimb pentru puiul gătit la grătar şi asezonat cu sare şi piper.

 

Produsele fără zahăr

 

În timp ce ai putea crede că produsele fără zahăr sunt un mod perfect de a reduce consumul de carbohidraţi,acestea pot fi înşelătoare,deoarece pot conţine la fel de mult zahăr,ca şi versiunile cu zahăr.

 

Fructele uscate şi batoanele proteice

 

Chiar dacă sunt considerate gustări sănătoase,nutriţioniştii avertizează că ar trebui să stai departe de fructele uscate şi de batoanele proteice,pentru că sunt încărcate cu carbohidraţi. În schimb,optează pentru fructe proaspete.