1. Măr + ciocolată neagră 

Datorită catechinelor pe care le conţine mărul, şi antioxidantul din ciocolată, quercin, împreună ajută la întărirea sistemului imunitar, stimularea activităţii creierului, dar şi a inimii şi vaselor de sânge, reducând riscul de apariţie a cancerului.



2. Cereale de ovăz + fresh de portocale

Sunt o sursă excelentă de fenoli, îmbunătăţesc sistemul digestiv şi ajută la detoxifiere.


3. Carne de porc + varză de Bruxelles

Carnea de porc conţine seleniu, iar varza de Bruxelles conţine o substanţă organică numită Sulforafan care măreşte eficienţa seleniului de 13 ori.


4. Roşii + ficat

Ficatul este o sursă foarte bună de fier, iar roşiile conţin vitamina C, fără de care acesta nu poate fi absorbit de organism.


5. Pătrunjel + lămâie

Fierul din legumele cu frunze verzi îmbunătăţeşte absorbţia vitaminei C în sânge.



6. Legume + iaurt

Iaurtul natural este bogat în calciu, care este cunoscut pentru întărirea funcţiilor stomacului. Combinat cu legume, va oferi o veritabilă comoară cu vitamine.



7. Avocado + spanac

Spanacul conţine vitamina A şi luteină, dar aceste ingrediente vor avea efecte semnificative asupra sănătăţii atunci când sunt combinate cu grăsimile vegetale din avocado.


8. Ceai verde + lămâie

Ceaiul verde conţine catehină, responsabilă de longevitate şi un sistem imunitar puternic. Dacă adăugaţi lămâine, vitamina C va creşte efectul ceaiului. 


Sursă: Oala cu Bunătăţi