1. Stai în picioare

Stând mai mult timp în picioare arzi calorii fără efort. Atunci când stai în picioare,îţi tensionezi muşchii,consumând energie. Încearcă să stai în picioare 10 minute la fiecare oră atunci când eşti la birou şi vei consuma cu 100 de calorii mai mult decât de obicei.

2. Fă-i un masaj partenerului

Răsfaţă-ţi iubitul cu un masaj de 20 de minute. Nu numai că îţi va fi recunoscător,dar corpul tău va arde cele 100 de calorii suplimentare.

3. Ia-ţi pauza de cafea în picioare

Plimbă-te până la cea mai apropiată cafenea şi bea cafeaua stând în picioare. Ai grijă să ceri o cafea degresată pentru a nu asimila din nou cele 100 de calorii pe care le arzi.

4. Aranjează-ţi părul

După ce te speli pe cap,usucă-ţi părul cu feonul. Îndreaptă-l sau ondulează-l singură. Doar 30 de minute de îngrijire a părului sunt necersare pentru a arde caloriile.

5. Plimbă-te atunci când vorbeşti la telefon

În loc să stai pe scaun sau în pat atunci când vorbeşti la telefon,plimbă-te prin casă pentru a arde calorii. După o conversaţie de jumătate de oră vei arde cele 100 de calorii.

6. Fă-ţi ordine în dulap

Sortează-ţi hainele şi organizează fiecare raft. Împătureşte hainele şi curăţă rafturile timp de 53 de minute.

7. Joacă-te cu copiii tăi

Prinselea sau v-aţi ascunselea nu numai că vor crea o legatură mai puternică între tine şi copiii tăi,dar un joc de 20 de minute vă va scăpa de 100 de calorii.

8. Du-te la cumpărături

Plimbările din magazin în magazin vă ajută să ardeţi mai multe calorii. Sigur,mersul la cumpărături nu este cea mai ieftină modalitate de a te menţine în formă,dar este cu siguranţă cea mai distractivă. La fiecare jumătate de oră vei scăpa de 100 de calorii.