1. Muştarul reduce apetitul

Dintre toate condimentele şi sosurile pentru mâncăruri,muştarul iute este cel mai indicat pentru slăbit.

Stimulează metabolismul şi arderile rapide ale grăsimilor,graţie proprietăţilor lui termogene.

O lingură de muştar,lângă care poţi adăuga câteva felii de cartofi copţi,conţine până la 10 calorii. Ce zici? N-ai vrea să-ncerci?

2. Nucile dau senzaţia de saţietate

Deşi sunt bogate din punct de vedere caloric,nucile conţin o diversitate de proteine,fibre şi grăsimi „bune” care dau senzaţia de saţietate mai multă vreme.

Conform unui studiu realizat de cercetătorii americani,persoanele care consumă nuci de două ori pe săptămână iau mai puţin în greutate decât celelalte.

3. Apa cu lămâie ajută la digestie

Limonada neîndulcită curăţă organismul prin conţinutul mare de vitamina C,un puternic antioxidant.

Un pahar de apă plată,uşor încălzită,cu zeamă de lămâie,băut dimineaţa pe stomacul gol,ajută la eliminarea toxinelor şi la reglarea digestiei.

Limonada fără zahăr este o alternativă sănătoasă pentru băuturile carbogazoase.

4. Peştele-sănătos şi nu îngraşă

100 de grame de somon la cuptor,lângă care adaugi o salată verde sau sote de legume,îţi asigură necesarul zilnic de vitamina D şi de calciu,adică o combinaţie perfectă pentru a-ţi menţine greutatea constantă.

În plus,vitamina D ajută leptina,hormonul asociat senzaţiei de saţietate,să-şi facă treaba.

5. Ciupercile,mai bune decât carnea

Datorită conţinutului bogat de proteine şi de minerale,ciupercile sunt o  bună alternativă pentru mesele îmbelşugate.

Simpla înlocuire a cărnii cu ciuperci te ajută să scapi de aproximativ 400 de calorii pe zi.

6. Arderi intense cu lactate degresate

Acestea stimulează metabolismul şi astfel determină scăderea în greutate. Ele intensifică arderile cu până la 27%.

De ce se întâmplă asta? Calciul pe care îl conţin lactatele are proprietatea de a pătrunde în celulele adipoase şi de a accelera eliminarea lor.

7. Varza are foarte puţine calorii

Consumată în stare naturală sau în mâncăruri,varza face minuni în diete.

Este săracă în calorii,are efect diuretic,combate constipaţia şi elimină toxinele din organism. Iodul şi sulful,care se regăsesc în cantităţi importante în varză,stimulează metabolismul şi participă la transformarea grăsimilor în energie.

8. Merele «alungă» foamea

Pectina,substanţa activă din mere,împiedică absorbţia grăsimii la nivel celular.

Ele stimulează şi absorbţia apei din alimente,contribuind astfel la eliberarea mai rapidă a grăsimilor din corp.

În plus,conţinutul ridicat de fibre din mere ajută stomacul să transmită creierului senzaţia de saţietate,astfel că vei mânca o porţie mai mică la masă.

9. Citricile detoxifică organismul

Datorită conţinutului bogat de vitamina C,acestea ajută la transformarea glucozei în energie.

Poţi ţine o cură cu citrice ca să scapi de kilogramele în plus sau pentru detoxifierea organismului.

Bea în fiecare zi suc proaspăt de portocale,de grepfrut şi de lămâie şi mănâncă kiwi,clementine şi mandarine.