Ai planul de slăbire pus la punct,vrei cu tot dinadinsul să ţii cura,dar când te gândeşti că o să mănânci aceleaşi alimente fără gust,cum se spune,parcă îţi vine să baţi în retragere?

Condimentează mâncarea cu turmeric,ghimbir,şofran,usturoi,ceapă,rozmarin şi vei schimba total,în bine,aroma felurilor de mâncare. În plus,ierburile şi pulberile aromate stimulează în mod sănătos slăbirea.

1. Scorţişoara

Scade nivelul de zahăr din sânge şi ţine diabetul sub control,pentru că stimulează răspunsul celulelor la insulină. Poţi adăuga scorţişoarăîn cerealele integrale de şi în spumele de fructe consummate dimineaţa.

2. Şofranul

Aduce un plus de savoare preparatelor pe care urmează să le consume. Mai mult,şofranul este recunoscut că reduce pofta de mâncare,dacă apetitul creează tulburări de alimentaţie de tipul bulimiei.

3. Pudra de cacao

Este un bun inhibitor al poftei de mâncare,util dacă aceasta este exagerată. Bea apă călduţă cu un praf de cacao;pe lângă calităţile de reducere a poftei de mâncare,cacauaaduce beneficii inimii şi creierului.

4. Curcuma

Curcuma sau turmericul este un condiment care se găseşte la noi sub formă de pulbere galbenă. Aceasta are calităţi deosebite în reducerea şi stoparea inflamaţiilor de orice fel din corp. De asemenea,turmericul stimulează digestia alimentelor.

5. Ghimbirul

Este şi el recunoscut pentru proprietăţile de inhibare a inflamaţiilor şi pentru stimularea funcţiei digestive.

6. Usturoiul

Este o sursă important de sulf,care ajută la detoxifierea organismului. Mai mult usturoiul este anviral şi are proprietăţi antibacteriene.

7. Ceapa

La fel ca usturoiul,ajută în procesul de detoxifiere al corpului şi conţine antioxidanţii puternici,cum este cuercitina.

8. Rozmarinul

Este o plantă aromatică,deosebit de eficientă în protecţia inimii şi a tensiunii sangvine.

9. Busuiocul

Este un excelent protector cardiac. La fel ca ceapa şi usturoiul,busuiocul are în compoziţie antioxidanţi cu efecte antimicrobiale.