1. Atac de cord

Apa nu este importantă doar pentru rinichi,ci şi pentru sănătatea sistemului cardiovascular. Aşadar,consumă 2 litri de apă pe zi pentru a preveni apariţia bolilor cardiace precum atacul de cord.
 

2. Indigestie

Dacă nu te hidratezi în mod corespunzător,secreţia sucurilor gastrice este afectată,iar din această cauză te poţi confrunta cu neplăcutele indigestii.
 

3. Eczeme

Când corpul nu primeşte suficiente lichide,toxinele nu sunt eliminate în mod corespunzător,din cauză că nu are loc procesul de transpiraţie. Acumulările de toxine pot duce la iritarea pielii şi la apariţia eczemelor.
 

4. Infecţii urinare

Dacă nu bei suficientă apă,corpul dizolvă toxinele în urină,ceea ce poate duce la apariţia infecţiilor urinare.
 

5. Reumatism

Deshidratarea creşte concentraţia de toxine din sânge şi ţesuturi. Din această cauză,se pot inflama articulaţiile,care ulterior devin dureroase.
 

6. Colesterol crescut

Când corpul începe să piardă din lichide,creşte nivelul colesterolului cu scopul de a încetini aceste pierderi esenţiale.
 

7. Constipaţie

Intestinele au nevoie de lichide pentru a digera în mod corespunzător alimentele consumate. În caz contrar,se instalează constipaţia,o problemă frecventă în cazul persoanelor care nu se hidratează suficient.
 

8. Obezitate

Deshidratarea te face să te simţi înfometată,iar din această cauză ai tendinţa să mănânci mai mult decât în mod normal. În plus,hidratarea improprie afectează şi metabolismul,îngreunând astfel digestia alimentelor şi arderea caloriilor. Aşadar,când îţi este foame,deşi ai mâncat,bea un pahar mare cu apă.
 

9. Îmbătrânire prematură

Cu cât înaintăm în vârstă,cu atât corpul are nevoie de mai multe lichide. În lipsa apei,procesul de îmbătrânire este accelerat.