Drumul este mortal, dacă nu eşti atent. Bătrânii spun adesea poveşti de groază despre Muntele Tianmen. Muntele este viu. Cele 99 de viraje sunt ca un dragon alb care înconjoară colosul de piatră. Iar dincolo de parapet, sunt doar pereţi verticali. Ce şansă să aibă cel care nu virează la timp, cel care ratează curba?

Curajosul aflat la volan, fost pilot de teste în Formula 1, pilot în Formula E şi câştigător al cursei de 24 de ore de la LeMans, Ho-Pin Tung, a fost sfătuit să ruleze cu viteză mică, deşi are pe mână un Range Rover Sport Plug-In Hybrid cu motor turbo Ingenium de 2.0 litri cu 4 cilindri şi 296 de cai putere. Acesta funcţionează în tandem cu un motor electric, pentru o putere combinată de 400 de cai putere.

“De 13 ani lucrez pe acest drum”, povesteşte un şofer de autobuz care ştie ruta cu ochii închişi, dar tot îi transpiră palmele pe volan. “Aud călătorii ţipând mereu.”

La capătul celor 99 de viraje, pentru pilotul nostru se întinde un drum şi mai dificil. 999 de trepte către ceea ce se numeşte Poarta Raiului. Nimeni, niciodată, nici măcar nu s-a gândit să încerce să urce cu maşina. “Este imposibil”, spun localnicii care abia se încumetă să urce pe jos şi arhitecţii care au proiectat scara abruptă. Dar şi maşina a fost proiectată să poată. Testele derulate de Range Rover în Marea Britanie, la începutul etapei de testare, au fost un real succes.


Vezi dacă a reuşit fostul pilot de curse să urce cele 999 de trepte cu Range Rover-ul Sport Plug-In Hybrid pe missauto.ro.