Cafeaua cu arome


Noi nu avem obiceiul de a bea cafea seara, dar cei care lucrează până târziu simt nevoia să bea o ceaşcă de cafea după-amiază. Nu se întâmplă nimic dacă nevoia apare ocazional. Problema apare când băutul cafelei după cină devine o obişnuinţă. Aromele adăugate în băutură conţin grăsimi şi zahăr, care nu sunt la fel de uşor de digerat ca alte produse.

Băuturile carbogazoase


Dacă vrei să te menţii în formă, ar trebui să eviţi să mai bei băuturi carbogazoase după ce ai mâncat cina. Studiile au arătat că băuturile carbogazoase conţin o cantitate mult prea mare de zaharuri, care cresc riscul de îmbolnăvire.

Laptele de vacă


Laptele este sursă importantă de calciu, dar el nu trebuie băut seara deoarece poate provoca creşterea nivelului de colesterol rău şi depozitarea mai multor grăsimi.

Apă cu arome


Bună pentru satisfacerea senzaţiei de sete şi hidratarea organismului, apa cu arome nu este recomandată spre consum deloc, nu numai seara. Ea conţine un număr mare de calorii. O sticlă de 250 ml de apă cu arome poate ajunge la 120 de calorii şi 30 de grame de zahăr. Aşadar, evită să o bei seara.

Sucul de mere


Gândeşte-te de două ori înainte de a bea un pahar de suc de mere cumpărat din comerţ. Aceste băuturi conţin o cantitate mare de zahăr şi fructoză, care nu sunt sănătoase.


Credit foto: www.pexels.com; www.boldsky.com.