Mere

Mănâncă un măr cu aproximativ o jumătate de oră înainte de fiecare masă. Potrivit nutriţioniştilor, fibrele şi apa conţinute te vor ajuta să mănânci mai puţin pentru că vei simţi nevoia să mănânci o cantitate mai mică de mâncare datorită senzaţiei de saţietate.

Avocado

Prânzul ar trebui să fie masa de la care avocadoul să nu lipsească. Nu este musai să îl mănânci pe tot, chiar şi o jumătate din acest fruct este suficientă. S-a constatat că persoanele care consumă aproape zilnic avocado vor consuma mai puţine calorii pe tot parcursul zilei.

Supe

Supele de legume pe lângă faptul că sunt delicioase şi uşor de preparat te ajută să reduci semnificativ numărul caloriilor, mai exact cu aproximativ 20%. Acest lucru se întâmplă datorită faptului că stomacul este plin, însă cu foarte puţine calorii. Cele mai indicate pentru curele de slăbit sunt supele de roşii, aşa că nu ezita să le consumi la masa de prânz sau chiar seara.

Murături

Acestea stimulează producţia hormonilor care acţionează ca o barieră împotriva stimulării apetitului. În plus, murăturile conţine probiotice, bacterii sănătoase care ajută digestia.

Nuci

Nucile se clasează în topul alimentelor care te ajută să mănânci mai puţin. De aceea, persoanelor care suferă de obezitate li se recomandă să consume nu mai mult de un pumn de nuci la micul dejun. Datorită conţinutului de grăsimi nesaturate, proteine şi fibre, nucile încetinesc digestia şi contribuie la reglarea nivelului de zahăr din sânge, mai ales când sunt combinate cu carbohidraţi precum fructele, orezul brun sau ovăz.

Sursă foto: caloriesecrets.net