1. Quinoa– Este bogată în proteine şi conţine toţi cei nouă aminoacizi esenţiali. Este bogată în fibre şi minerale,precum magneziu,mangan şi fier.

2. Ovăz– Este bogat în fibre şi carbohidraţi complecşi necesari pentru accelerarea metabolismului.

3. Leguminoase– Îţi oferă nutrienţii de care ai nevoie şi sunt bogate în proteine de calitate şi fibre.

4. Ardei iuţi– Ajută la arderea grăsimilor datorită capsaicinei şi la ameliorarea ţesutului adipos.

5. Mere– Sunt bogate în vitamine şi minerale şi sărace în grăsimi şi calorii.

6.Legume cu frunze verzi– Kale,spanac,salată verde,toate sunt excelente pentru pierderea în greutate.

7. Broccoli– Este plin de nutrienţi,precum calciu,vitamina C,acid folic,vitamina A,fibre şi proteine. În plus,te protejează de cancer.

8. Ceai verde– Conţine o componentă care face că sistemul tău nervos să funcţioneze mai repede şi să ardă mai multe calorii.

9. Lămâi– Stimulează sistemul digestiv al corpului tău.

10. Papaya– Este bogată în enzime şi îţi ajută sănătatea digestivă. Este esenţială pentru pierderea în greutate.