1. Avocado-Este o sursă bună de antioxidanţi,conţine multe fibre naturale ce ajută digestia şi reglează nivelul de zahăr din sânge. În plus,conţine până la 20 de nutrienţi esenţiali,inclusiv potasiu,vitaminele E şi B,acid folic.

2. Fructe de pădure-Toate sunt surse bune de fibre şi antioxidanţi care te protejează de cancer. În plus conţin multă vitamina C.

3. Ciocolata neagră– Conţine cacao,plină de antioxidanţi care luptă cu bolile. Alege întotdeauna ciocolată neagră cu conţinut de cacao peste 60%.

4. Quinoa-Este o alternativă fără gluten la paste. Este bogată în proteine şi este plină de zinc,vitamina E şi seleniu care îţi ţin greutatea sub control şi îţi scad riscul de boli de inimă şi diabet.

5. Ouă-Sunt o sursă excelentă de proteine de calitate. Poţi consuma un ou pe zi fără a avea probleme. Acesta conţine 9 aminoacizi esenţiali.

6. Unt de arahide-Dacă alegi un unt organic,de calitate,vei primi o sursă excelentă de grăsimi sănătoase,fibre,potasiu şi vitamine E şi B6.

7. Seminţele de chia– O linguriţă conţine de două ori mai multe proteine decât fasolea,de trei ori mai mulţi antioxidanţi ca în afine,de trei ori mai mult fier decât în spanac,de şase ori mai mult calciu decât în lapte,de şapte ori mai multă vitamina C decât în portocale.

8. Linte-Conţine fibre care ajută la scăderea colesterolului şi reduc riscul de boli de inimă. În plus,este o sursă excelentă de proteine.

9. Legume cu frunze verzi-Spanacul şi kale sunt sărace în calorii şi bogate în folaţi. Acestea previn demenţa,bolile de inimă,defectele de naştere şi cancerul la colon.

10. Peşte bogat în Omega-3-Somonul,sardinele,macroul şi heringul sunt surse bune de acizi graşi omega-3 care îţi scad riscul de a face boli de inimă.