Nu consumi suficiente legume şi fructe

Pentru a funcţiona la parametri normali,sistemul tău imunitar are nevoie de vitamine,minerale şi antioxidanţi. De aceea,este important să incluzi în dieta ta o cantitate mare de legume şi fructe.

În plus,multe studii arată că aceste alimente conţin compuşi care au rolul de a întări imunitatea prin creşterea numărului celulelor imune T,cât şi prin activarea celulelor fagocite cu scopul de a distruge bacteriile şi virusurile.


Citeşte şi:

Cum influenţează dietele de slabit imunitatea?

Remedii naturale care îţi întăresc imunitatea

 


Fumezi în exces

Substanţele chimice din compoziţia ţigărilor scad nivelul moleculelor antiinflamatoare eliberate de celulele sistemului imunitar. În plus,tutunul este asociat unui risc mai mare de apariţie a bolilor autoimune.

Nu te odihneşti cât trebuie

Pentru a se reface,corpul are nevoie de 7-8 ore de somn pe noapte,altfel sistemul imunitar are de suferit,iar tu eşti mai predispusă la diverse afecţiuni care îţi pot pune sănătatea în pericol.

Nu faci mişcare

Pe lângă o dietă sănătoase,exerciţiile fizice ajută şi ele la menţinerea sănătăţii corpului. Dacă faci în fiecare zi exerciţii fizice moderate,sistemul imunitar devine mai puternic. Astfel,ţii la distanţă bacteriile şi virusurile care îţi pot slăbi imunitatea şi,implicit,organele principale.