Te sfătuim să planifici dinainte o dietă echilibrată,care să cuprindă mare cantitate de legume şi fructe şi să faci cât mai multă mişcare. După doar două săptămâni,vei vedea că acul cântarul arată cifre mai prietenoase.

Jogging

Alergatul reprezintă una dintre cele mai eficiente exerciţii fizice care te ajută să slăbeşti rapid. Ai nevoie de un echipament adecvat,respectiv de haine din materiale textile de calitate,care permit pielii să transpire şi de pantofi sport cu talpă ergonomică.Aleargăsau fă jogging câteva zeci de minute pe zi sau mai mult şi îţi îmbunătăţeşti sănătatea în timp ce slăbeşti. O oră de alergat sau de făcut jogging arde 435 de calorii.

Banda de alergat

Când e frig şi plouă,ca să nu-ţi ieşi din ritm,e bună şi varianta cu alergatul în sala de fitness. Spre deosebire de mişcarea în aer liber,pe banda de alergat poţi opta pentru unul dintre antrenamentele puse la dispoziţie de aparat. Este vorba despre antrenamente de intensităţi diferite,cu diverse înclinaţii,care promit să pună la lucru cât mai multe grupe de muşchi.Tu trebuie doar să faci cât mai bine faţă programului ales.

Bine,ai şi opţiunea să încetineşti sau să mergi,când simţi că nu mai poţi,şi apoi revii la viteza aleasă de tine sau impusă de program. În plus,dacă alergi pe bandă,nu e cazul să-ţi mai faci probleme din cauza articulaţiilor,spun unii,şi nu există riscuri aşa mari să calci strâmb când alergi. Într-o oră poţi arde 600 de calorii.

Pont! Indiferent ce variantă de alergare alegi,ca să îţi menţii gleznele şi genunchii sănătoşi,poartă încălţăminte potrivită pentru mişcare.

Mersul alert

Dacă alergatul este o mişcare un pic mai dificilă pentru tine,încearcă să mergi alert preţ de câteva zeci de minute pe zi.

Planifică un traseu montan şi problema e ca şi rezolvată. Te bucuri de natură,de timp liber şi slăbeşti. Mersul în ritm vioi te scapă de 167 de calorii pe oră. Dacă traseul montan poate fi parcurs în câteva ore,e şi mai bine. Efortul depus va fi răsplătit prin scăderea în greutate.

Mersul pe bicicletă

Urcă-te pe bicicletă şi lasă-te purtată de drum! Mersul pe bicicletă este cel mai bun exerciţiu pentru inimă şi te ajută să slăbeşti. Fie că mergi la sala de spinning sau faci şedinţe de cycling,fie că mergi cu bicicleta pe un traseu special de câţiva kilometri,poţi arde până la 508 calorii în doar o oră.

Înotul

Nu vrei să simţi că depui mult efort,dar îţi doreşti să slăbeşti în timp scurt? Alege ca formă de mişcare înotul,pentru că în doar o oră poţi topi 653 de calorii,fără să transpiri,vorba vine.