Laptele arde grăsimile

Posibil. Un studiu al cercetătorilor de la Universitatea din Tennessee a arătat că cei care mănâncă trei porţii de lactate pe zi pierd mai repede grăsimea din jurul taliei decât cei care nu consumă lactate. De asemenea,s-a demonstrat că suplimentele de calciu nu au acelaşi efect ca laptele. De ce? Pentru că proteinele din lapte cresc efectul de ardere al grăsimilor pe care îl are calciul.

Laptele „hrăneşte” muşchii

Adevărat. De fapt,laptele este cea mai bună hrană pentru muşchi,datorită proteinelor de bună calitate pe care le conţine. Acestea sunt transformate imediat în aminoacizi şi eliberate în sânge. De aceea te pune imediat pe picioare după efort.

Laptele e plin de antibiotice

În ultima vreme s-a tot discutat despre faptul că laptele este afectat de antibioticele cu care sunt tratate vitele şi că această practică are ca rezultat rezistenţa noastră la antibiotice. Însă această teorie nu a fost dovedită. Ca să scapi de aceastp grijă,consumă lapte organic sau de la fermieri în care ai încredere.

Laptele degresat este mai sănătos

Fals. Ni se spune mereu să consumăm mai puţine grăsimi,de acee avem tendinţa de a alege alimentele degresate. Dar acestă regulă nu se aplică şi în cazul laptelui. Laptele integral scade nivelul colesterolului din sânge,protejând inima. Regula de care trebuie să ţii seama:limitează-te la dou-trei pahare de lapte pe zi.