Compania Adidas nu mai poate folosi în exclusivitate dungile, care reprezentau principalul mod de identificare al companiei înfiinţată de de Adolf Dassler. După ce o firma belgiană i-a dat în judecată în 2016, tribunalul a decis că cele trei dungi nu pot reprezenta o marcă înregistrată a unei companii.

În anul 2014, Adidas a înregistrat la Oficiul Uniunii Europene pentru Proprietate Intelectuală (EUIPO) o marcă înregistrată constând în trei linii negre paralele pe un fundal alb. Cererea a fost însă anulată, după ce un competitor belgian, Shoe Branding Europe, a susţinut că acest logo nu este suficient de distinct.

Citeşte şi: Tu i-ai arunca, Gucci îi vinde la un preţ uriaş. Cât costă o pereche de adidaşi "murdari"

Miercuri, Tribunalul Uniunii Europene confirmă decizia de anulare, precizând că acest logo nu este suficient de distinct.

În acest caz, specialiştii consideră că Adidas s-ar putea întoarce la vechiul logo, care mai apare şi astăzi pe multe dintre produsele vintage ale companiei.

 

Sursă: digi24.ro