Genele sunt responsabile de modul în care depozităm grăsimea, însă există şi alte lucruri care duc la inflamarea eă , precum alcoolul sau deshidratarea. Dacă te confrunţi cu această problem de o lungă perioadă de timp, nu ar fi rău să consulţi un medic. Ar putea fi vorba şi despre hipotiroidism.  

Iată câteva exerciţii simple, care promit să te scape de grăsimea facială. Trebuie precizat că rezultatele se vor vedea în timp, după câteva luni şi că pentru a fi eficiente, trebuie să repeţi fiecare serie de zece ori.

1. Bărbia sus
Acest exerciţiu are efecte asupra muşchilor de la nivelul feţei şi poate fi făcut în orice moment, chiar şi la birou. Îndreptă-ţi capul pe spate şi priveşte spre tavan. Stai aşa timp de zece secunde. Repetă exerciţiul de zece ori.


2. Buze suprapuse
Un alt exerciţiu extrem de eficient este cel în care îţi ridici maxilarul cât poţi de mult, la fel ca în imaginea de mai jos. Sau, altfel spus, încearcă să-ţi atingi nasul cu buza inferioară. 

3. Faţa de peşte
Acest exerciţiu ajută întinderea pielii feţei şi tonifierea muşchilor faciali. De asemenea, stimulează fluxul de sânge. Stai aşa timp de cinci secunde.

4. Sufla în lumânare
Îţi aminteşti cum suflai în lumânare când erai copil? Asta trebuie să faci. Este un exerciţiu care ajută muşchii faciali şi cei ai gâtului. Repetă mişcarea de zece ori.