Cine nu a simţit stresul de la serviciu?Iată câteva trucuri care te ajută să-l ţii sub control.

Ia o pauză desocializare!

Ca să funcţionezi mai bine la locul demuncă,nu încerca să te izolezi de colegi. Chiar dacă simţi că nu ai timp nicisă respiri,o pauză,o glumă sau un schimb de idei cu anturajul reduc stresulcât ai zice peşte.

Nu renunţa la masă sau lacafea!

Programează-ţi timpul la locul de muncăastfel încât să ai şi momente de relaxare. Ia-ţi pauza de prânz sau de cafea!Te va ajuta să te destinzi şi să uiţi un pic de problemele generatoare destres.

Nu-ţi lua problemele acasă!

Serviciul e serviciu,iar viaţa tapersonală este cu totul altceva. Lasă problemele la serviciu şi nu te duceacasă prost-dispusă. Evită,de asemenea,să îţi termini acasă activităţile pecare trebuia să le faci la lucru. Nu este indicat să mergi la culcare stresatăde ce s-a întâmplat peste zi.

Fă mişcare şi dormi bine!

Poţi scăpa de oboseala cauzată de stresprintr-o metodă care nu dă greş niciodată:exerciţii fizice şi somn odihnitor.Dacă nu ai timp să mergi la sală,fă acasă câteva mişcări uşoare care te vorscăpa de tensiune. Şi încearcă pe cât posibil să dormi în fiecare noapteminimum 7-8 ore.

Stresul poate fi şipozitiv

Specialiştii sunt de părere că stresulpoate fi şi pozitiv,mai ales la locul de muncă. Fiecare are nevoie de unanumit grad de stres pentru a fi eficient în muncă şi impulsionat în ceea ceface. Nu trebuie însă să laşi acest “rău al secolului” să atingă cote care îţipot afecta sănătatea.