1. Ai retenţie de apă

Dacă ai edem şi ţi se umflă picioarele,retenţia de apă din organism te poate face să simţi nevoia să urinezi atunci când stai întinsă. Poţi încerca să remediezi această problemă cu ajutorul unei perne,pe care o plasezi sub picioare,înainte de culcare,ca să te ajute să ţii picioarele ridicate.


2. Bei cafea sau alcool înainte de culcare

Atât cafeina,cât şi alcoolul pot creşte cantitatea de urină eliminată de organism. Încearcă să nu consumi cafea după ora 18 şi acel pahar de vin cu cel puţin 3 ore înainte de culcare.


3. Bei prea multă apă

Înainte de a te pune în pat,dacă bei prea multă apă,este inevitabil să nu te trezeşti noaptea pentru a merge la baie. Apa îţi poate întrerupe somnul,aşa că asigură-te că te-ai hidratat suficient pe tot parcursul zilei şi cu o oră înainte de culcare.

Citeşte şi:Aşa poţi preveni infecţiile urinare

4. Ai infecţie urinară

Infecţia urinarăpoate fi uşor de depistat dacă pe lângă nevoia de a merge la baie în timpul nopţii ai totodată şi senzaţia de disconfort şi durere. Indicat este să mergi la un consult ginecologic pentru a ţi se da un tratament care să îţi trateze problema.


5. Ai diabet

În cazul în care ai diabet,se poate întâmpla ca producţia de urină să crească pentru a elimina excesul de zahăr din corp. Dacă nu ştii că suferi de această afecţiune,fă-ţi teste care îţi măsoară nivelul de zahăr din sânge.


6. Ai o boală cu transmitere sexuală

Bolile precum gonorea sau chlamydia,transmise pe cale sexuală pot fi cauza urinării frecvente. Dacă aceasta este însoţită şi de o senzaţie de arsură,acesta poate fi un semn că poţi avea o infecţie.

 Citeşte şi:Remediu natural contra infecţiilor urinare

7. Muşchii tăi pelvieni sunt slabi  

Odată cu trecerea timpului şi cu înaintarea în vârstă sau chiar în timpul sarcinii,muşchiul pelvian se slăbeşte şi dacă stai într-o poziţie care pune presiune pe el,vei simţi să mergi la baie foarte des. Exerciţiile Kegel sunt foarte recomandate pentru întărirea muşchilor pelvieni,încearcă-le şi tu!