Băuturile dietetice

Renunţă la acest obicei! Studiile arată că cei care beau  sucuri „fără zahăr” sunt predispuşi la o rotunjire considerabilă a zonei taliei,pe când cei care nu beau astfel de “răcoritoare”,nu se confruntă cu astfel de probleme. Este posibil ca aceste băuturi să nu conţină calorii,însă nu înseamnă că sunt lipsite de efecte negative.

Lipsa somnului

Nopţile pierdute sau nedormite nu doar că-ţi afectează starea de spirit de a doua zi,dar contribuie şi la creşterea în greutate. Şi deşi pare că “somnoroşii” consumă tot atâtea calorii ca şi cei odihniţi,în realitate,aceştia consumă cu 300 de calorii mai mult pe zi.

Temperatura camerei

Încerci să scazi în greutate? Dă căldura mai încet. Potrivit studiilor efectuate pe subiecţi obezi,căldura ambientală a unei camere contribuie şi ea la luarea în greutate. În schimb,atunci când corpul nostru resimte frig,muşchii încep să se contracte pentru a genera căldură. În felul acesta arzi calorii.

Mănânci prea mult

În ultima vreme am început să credem în ideea că micile gustări din timpul zilei,fiind mici,nu au cum să ne afecteze,aşa cum ar face-o o masă elaborată de prânz,de exemplu.

În realitate,aceste gustărele pot fi cele mai nocive pentru silueta ta. Ai grijă ce alegi să ronţăi pe parcursul zilei!

Nivelul stresului

În momentul în care suferi de stres cronic,corpul sporeşte producţia de cortizol şi insulină,ducând la creşterea apetitul. Te poţi lăsa pradă acestui mâncat pe fond nervos,dar asta este calea cea mai sigură către un abdomen nu foarte plat şi coapse super-voluptoase.

În momentul în care încerci să combaţi stresul cu ajutorul mâncării,la nivelul creierului se declanşeanză ideea de “răsplată”,însă peste nu foarte mult timp,când sentimentul de bunăstare se va diminua,vei simţi din nou nevoia să mănânci.