Profită de această perioadă şi începe o cură de detoxificare şi una de slăbire,iar corpul tău îţi va mulţumi. După mesele bogate în calorii,grăsimi şi combinaţii de alimente care ţi-au dat sistemul digetiv peste cap,este cazul să fii mai atentă la ce mănânci.

Iaurtul,potrivit în orice dietă

Are un conţinut bogat în probiotice,care ajută la reglarea digestiei,reduce balonarea şi absorbţia de proteine şi carbohidraţi,responsabile de apariţia dezechilibrului al nivelul de zahăr din sânge. Cel mai indicat este iaurtul simplu,de preferinţă cel grecesc deoarece conţine mai multe substanţe nutritive. Îl poţi transforma într-un desert sau o gustare sănătoasă dacă-l combini cu puţină miere sau fructe proaspete.

Legumele verzi te scapă de toxine

Spanacul,salata verde şi brocolii sunt legume care nu trebuie să-ţi lipsească din frigider. Ajută la eliminarea toxinelor din organism,stabilizează nivelul de zahăr din sânge şi te ajută să scazi în greutate deoarece aportul de fibre din compoziţia lor îţi oferă o senzaţie de saţietate pentru o perioadă mai lungă de timp.

Bea multă apă

Este esenţială atât în timpul curelor de detoxificare,cât şi în timpul dietelor. De multe ori confundăm senzaţia de sete cu cea de foame şi astfel ajungem să mâncăm în exces. Chiar dacă nu reuşeşti de la început să bei doi litri de apă zilnic,încearcă să consumi cât mai multă apă şi în timp vei ajunge şi la cantitatea ideală.