Vitamina A...

...este necesară pentru repararea ţesuturilor pielii. Dacă ai o deficienţă de vitamina A,pielea este în permanenţă uscată. De aceea,este indicat să consumi cât mai multe alimente bogate în vitamina A,precum cartofi dulci,morcovi şi legume cu frunze verzi. De asemenea,specialiştii ne recomandă să folosim loţiuni de corp care conţin vitamina A,deoarece tratează acneea şi reduc liniile fine din jurul ochilor.

Vitamina C...

...stimulează producţia de colagen,o proteină a pielii care o menţine elastică şi catifelată. În plus,o cantitate mare de vitamina C în organism previne apariţia ridurilor,îmbunătăţeşte textura pielii şi reduce efectele nocive ale razelor UV. Aşadar,consumă cât mai multe citrice,kiwi,broccoli şi conopidă,deoarece sunt surse importante de vitamina C.

Vitamina K...

...ajută atât la vindecarea zgârieturilor şi a vânătăilor,căt şi la estomparea cearcănelor. Caută creme care conţin vitamina K şi foloseşte-o pe cea mai potrivită pentru tine. Astfel,vei scăpa de cearcăne şi de ridurile de pe faţă. Pentru a beneficia din plin de beneficiile vitaminei K,include în dieta de zi cu zi alimente,precum spanac,avocado,seminţe de dovleac şi varză de Bruxelles.