Te face anxioasă

 
Nu ştii de unde vin stările de nelinişte? Este posibil să fie de la luna plină. Fără să-ţi dai seama,simţi nevoia să mănânci sau să bei ceva dulce. Asta te poate ajuta pentru o perioadă scurtă,dar cel mai bine ar fi să recurgi la:
 
-proteine combinate cu legume sau fructe,cum ar fi piept de pui cu roşii şi măsline.
 
-băuturi care nu conţin cofeină 
 

Intensifică insomnia

 
Ei bine,da,luna plină chiar te poate împiedica să adormi. Şi dacă până la lună plină insomnia îţi făcea probleme,află să în această fază a lunii simptomele îţi sunt exacerbate. Ceea ce poţi face este să iei măsuri înainte:
 
-Cu aproximativ o săptămână înainte de lună plină,începe să reduci cantitatea de cofeină pe care o consumi. Ar fi bine să renunţi cu totul la cafeaua de dimineaţă şi s-o înlocuieşti cu apă sau cu lapte. Laptele conţine şi o substanţă numită triptofan,care te ajută să dormi mai bine.
 
-Mănâncă alimente bogate în triptofan:carne de curcan,banane,alune de pădure,curmale uscate,peşte.
 
-Seara,încearcă să mănânci cât mai puţin. O felie de pâine de graham cu brânză grasă şi o ceaşcă de lapte sunt de ajuns.
 

Creşte nervozitatea

 
Nu s-a putut dovedi niciodată care este modul în care luna poate face oamenii mai iritaţi şi mai certăreţi. Cercetători din întreaga lume au studiat acest fenomen şi au demonstrat că într-adevăr oamenii chiar au un comportament ciudat şi sunt mai activi în nopţile cu lună plină. De altfel,atunci se petrec cele mai multe incidente violente,crimele şi sinuciderile.
 

Te energizează

 
Luna plină nu are numai efecte nefaste. În timpul ei,vei observa că eşti plină de energie. Profită de acest lucru pentru a scăpa de moleşeală şi fă mişcare sau ieşi în parc. Foloseşte această energie în beneficiul tău şi luna plină va deveni o binecuvântare.