Reduce riscul apariţiei bolii Alzheimer

Cu cât consumi mai mulţi acizi graşi Omega-3,cu atât ai un risc mai mic de a suferi de demenţă sau de Alzheimer,potrivit specialiştilor de la o universitate din Finlanda.

Combate inflamaţiile din corp

Acizii graşi Omega-3 au puterea de a reduce inflamaţiile din corp,care sunt adesea un simptom al bolilor autoimune precum psoriazis sau artrită reumatoidă.


Citeşte şi:

5 obiceiuri care-ţi dau dieta peste cap

De ce trebuie să luăm ulei de peşte


Luptă împotriva depresiei

Cercetătorii norvegieni au descoperit că persoanele care au o dietă sărăca în acizi graşi,au un risc mai mare de a suferi de depresie. De aceea,specialiştii recomandă consumul a cel puţin 2-3 porţii de peşte pe săptămână.

Ţine sub control simptomele diabetului

Alte studii efectuate de-a lungul timpului artă că acizii graşi menţin sub control nivelul zahărul din sânge,un proces important în cazul diabeticilor.

Protejează ochii

Persoanele care consumă în mod constant peşte bogat în acizi graşi au un risc mai mic de a suferi de afecţiuni oculare precum degenerescenţă maculară,una dintre cauzele majore care duc la pierderea vederii în cazul persoanelor mai în vârstă.