Săpunul antibacterian ne poate îmbolnăvi

În clipurile publicitare săpunul antibacterian este reprezentat ca un erou pentru sănătatea familiei. Acesta are capacitatea de a distruge toate bacteriile răufăcătoare într-un timp foarte scurt,comparativ cu săpunul obişnuit.

Însă când îţi speli mâinile,de exemplu,cu săpunobişnuit,înlături germenii,fără să fii expus ingredientelor periculoase care se găsesc în săpunul antibacterian,cum este tricolasn.

Vrei să dormi mai bine? Bea cafea!

Vigilenţa activităţii cerebrale este afectată de o moleculă numită adenozină. În timpul somnului,nivelul de adenozină scade,ceea ce duce la reducerea oboselii şi la creşterea nivelului de energie atunci când ne trezim.

Studiile ştiinţifice au arătat că un consum de două ceşti de cafeape zi,înainte de culcare,combat insomnia şi contribuie la un somn liniştit,cafeaua acţionând ca un inhibitor de adenozină.

Băuturile energizante îţi fură energia

Celebrele băuturi special create pentru a da energie,recomandate înainte de antrenamente şi efort fizic susţinut,conţin cafeină şi zahăr. Acestea dau un impuls activităţii,însă efectul este temporar.

În plus,energizantele produc reacţii adverse,cum ar fi creşterea ritmului cardiac,anxietatea şi starea de agitaţie. Aceste efecte negative obosesc corpul,care pentru a-şi reveni are nevoie de încă o porţie de energie... falsă.

Nu peria dinţii după ce ai mâncat!

Mâncatul şi băutul alimentelor şi băuturilor acide expun dinţii la eroziunea smalţului dentar. Când îţi periezi dantura imediat după ce ai mâncat,efectul de eroziune este şi mai intens.

De aceea,e bine să aştepţi o jumătate de oră sau chiar o oră până să te speli pe dinţi. Poţi folosi între timp aţa dentară,pentru a curăţa spaţiile dintre dinţi.

Cola fără zahăr ne poate îngrăşa

Băuturile răcoritoare de tip cola nu sunt tocmai ferite de zahăr. Dacă intenţionezi să slăbeşti ar trebui să eviţi orice răcoritoare pe bază de cola,indiferent dacă are zahăr sau îndulcitori şi ingrediente ascunse care au calorii.

Etichetele sucurilorfără zahăr trebuie atent citite,pentru că,de cele mai multe ori,sucurile au mai multe calorii din ingrediente,chiar dacă nu conţin zahăr,ci îndulcitori precum aspartam,zaharină.