Fulgii de ovăz

 

Pe lângă faptul că sunt foarte buni pentru un mic dejun sănătos,fulgii de ovăz pot fi consumaţi şi pe post de gustare. Aceştia dau senzaţia de saţietate şi nu provoacă arsuri la stomacşi eructaţii.

 

Ghimbir

 

Consumat cu moderaţie,ghimbirul este unul dintre cele mai bune alimente pentru boala de reflux gastroesofagian. Acest aliment a fost folosit de sute de ani pe post de antiinflamator şi în tratamantele afecţiunilor gastrointestinale. Rădăcina de ghimbir poate fi uşor curăţată,feliată sau dată prin răzătoare şi adăugată în piureuri.

 

Aloe vera

 

Planta este cunoscută pentru propietăţile sale curative,fiind indicată şi în tratarea refluxului gastroesofagian. Aloe vera poate fi utilizată în preparatele culinare,ca agent de îngroşare şi pentru lichidele congelare.

 

Feniculul

 

Este un aliment bun pentru reflux şi,cercetări recente spun că acesta estompează simptomele afecţiunii. Poţi să incluzi feniculul în meniul tău zilnic,sub formă de salate,în combinaţie cu rocola şi spanac,sau îl poţi adăuga în mâncărurile de pui.

 

Peştele şi fructele de mare

 

Pentru a ameliora arsurile la stomac,fructele de mare trebuie gătite la cuptor,pe grătar ori la aburi şi nu prăjite. Creveţii,homarul şi alte crustacee sunt,de asemenea,indicate.

 

Rădăcini şi legume verzi

 

Conopida,broccoli,sparanghelul,fasolea verde şi alte verdeţurisunt alimente indicate în această afecţiune.

 

Ţelina

 

Această legumă nu are calorii,iar datorită conţinutului ridicat de apă este o alegere bună dacă ai reflux gastroesofagian. Ţelina este de asemenea un inhibitor al apetitului şi o sursă excelentă de fibre.