Fragilitatea unghiilor poate indica o lipsă de biotină,o vitamină din complexul B care este esenţială pentru sănătatea părului şi a unghiilor.

De aceea,specialiştii recomandă includerea în dietă a ciupercilor şi a fructelor,precum grepfrut,banane şi căpşuni.

De asemenea,ruperea unghiilor poate fi o consecinţă a deficitului de fier sau zinc din organism,motiv pentru care este indicat să consumi carne roşie,verdeţuri şi morcovi,peşte şi produse lactate.

Pentru o îngrjire eficientă a unghiilor,este necesar să le porţi o perioadă tăiate mai scurt.

O dată pe săptămână,este indicat să le ţii la înmuiat într-un vas cu ulei de măsline încălzit,în care ai adăugat şi puţin suc de lămâie.

Iar în cazul în care stai foarte mult cu mâinile în apă şi substanţe chimice,este necesar să porţi mănuşi,întrucât substanţele chimice atacă atât pielea,cât şi unghiile.

Atenţie!

Specialiştii ne sfătuiesc să nu tăiem cuticulele,deoarece acestea au rolul de a proteja unghia.

După baie,impinge cuticulele spre baza unghiilor cu ajutorul unui beţişor de lemn,însă nu le tăia.

O perioadă foloseşte un lac de unghii protector pe care să-l aplici într-un strat subţire. Nu-l ţine mai mult de o săptămână.