Stresul cronic poate afecta serios sănătatea emoţională şi fizică. De fapt, stresul poate creşte riscul de afecţiuni, precum boli de inimă, depresie, anxietate şi poate duce şi la obezitate. Aşa cum alimentaţia ne poate ajuta să fim sănătoşi, să slăbim şi să fim în formă, ea ne poate fi utilă şi atunci când ne dorim să reducem nivelul de stres. Trebuie doar să ştim ce să consumăm. Iată ce alimente ne sunt de folos, în această situaţie!

Usturoi

Unul dintre cele mai sănătoase alimente din lume este usturoiul. Pe lângă faptul că ţine la distanţă răcelile, datorită antioxidanţilor şi compuşilor de sulf, usturoiul apără organismul de stres. În plus, studiile pe animale, sugerează că usturoiul ajută la combaterea simptomelor de anxietate şi depresie. Atunci când treci printr-o perioadă stresantă, adaugă mai mult usturoi în mâncare!

Citeşte şi: Usturoiul, antibiotic natural. Consumul pe stomacul gol face miracole pentru organismul tău în sezonul rece 

Seminţe de floarea soarelui

Popularele seminţe de floarea soarelui sunt surse extraordinare de vitamina E. Această vitamină acţionează precum un antioxidant puternic şi este esenţială pentru sănătatea mintală, pentru starea bună de spirit şi pentru vitalitate. De asemenea, seminţele de floarea soarelui sunt bogate şi în alţi nutrienţi care reduc stresul, inclusiv magneziu, mangan, seleniu, zinc, vitaminele B şi cupru.