Măr

Un măr pe zi ţine doctorul la distanţă, aceasta este expresia pe care o cunoaştem cu toţii. Mănâncă măr dimineaţa sau după-amiaza pentru a te menţine energică întreaga zi. Mărul conţine 13 grame de zahăr natural, care îl face cea mai bună opţiune pentru reîmprospătarea de dimineaţă.

Ou

Proteinele nu numai că joacă un rol important în transformarea masei musculare a corpului, ci şi la îmbunătăţirea funcţiilor creierului. Ouăle sunt surse importante de acizi graşi Omega-3 şi proteine, care oferă saţietate şi care previn starea de somnolenţă resimţită dimineaţa.

Lapte cu ciocolată

Laptele este bun pentru sănătatea oaselor şi dinţilor. În plus, proteinele prezente în lapte sunt foarte bune pentru sănătatea creierului. Iar când amesteci laptele cu ciocolata (cacao), beneficiile sale se dublează. Substanţele nutritive îmbunătăţesc starea de spirit, ajutând la menţinerea sub control al nivelului de zahăr din sânge.

Fulgi de ovăz cu iaurt

Dimineaţa, consumarea unei cantităţi corecte de carbohidraţi este benefică. În plus, fulgii de ovăz sunt bogaţi în fibre care previn poftele culinare pentru dulce, oferind în schimb un sentiment de saţietate. Optează ca micul dejun să includă 150 grame de iaurt cu două-trei fulgi de ovăz.

Miere

Zahărul natural prezent în miere ajută la menţinerea nivelului de energie şi la îmbunătăţirea digestiei. Dacă vrei să ai mai multă energie şi să te trezeşti, mănâncă o felie de pâine cu miere dimineaţa.

Unele alimente pot fi consumate pentru a combate somnul şi pentru a creşte nivelul de energie pe parcursul zilei.


Credit foto: www.pixabay.com