Astfel,odată cu scăderea colesterolul rău,riscul de a suferi de afecţiuni ale inimii scade considerabil. Aşadar,este important să acorzi atenţie alimentelor pe care le consumi zi de zi.

Foloseşte doar albuşul ouălelor

Atunci când prepari diverse mâncăruri,foloseşte doar albuşul ouălelor,întrucât acesta furnizează organismului o cantitate mare de proteine. Atunci când se consumă doar albuşul oului,o cantitate semnificativă de grăsimi şi colesterol va fi îndepărtată. Astfel,vei reduce riscul de a creşte nivelul colesterolului "rău" din organism.

Consumă tofu

Tofu,obţinut prin închegarea laptelui de soia şi scurgerea sa ulterioară similară producerii brânzeturilor,este o sursă alternativă de proteine,alături de alte produse din soia. Datorită faptului că nu conţine colesterol,tofu este recomandat pentru consum,tuturor persoanelor care vor să îşi menţină colesterolul “rău” în limite normale.

Lintea,la fel de bună ca şi tofu

Lintea este o sursă excelentă de proteine. O ceaşcă cu linte gătită conţine 35% din necesarul zilnic de proteine. La fel ca şi tofu,lintea nu conţine colesterol,motiv pentru care se recomandă includerea ei în alimentaţia de zi cu zi.

Bea lapte din soia

Laptele de vacă este bogat în grăsimi şi colesterol,însă laptele semi-degresat sau degresat şi laptele din soia conţin cantităţi mari de proteine şi prea puţine grăsimi.

Asociaţia Americană a Inimii recomandă ca persoanele care au un nivel ridicat al colesterolului să consume mai multe proteine derivate din soia,în locul celor asimilate din produsele animale. În urma unui studiu efectuat se arată că proteinele din soia scad colesterolul “rău” şi  numărul trigliceridelor din sânge.