Uneori este greu pentru a afla adevăratele alimente care produce balonare,însă sunt şapte alimente bogate în sodiu,alimente procesate,precum şi cele mai multe forme de produse lactate. Sigur,această nu înseamnă că trebuie să le evitaţi,doar trebuie să le consumaţi cu moderaţie.

Humus

Hummus este făcut din năut şi de obicei este un membru al familiei leguminoase. Această legumă conţine amidon şi proteine. Deşi legumele sunt sănătoase,ele sunt greu de digerat. Sigur,această nu înseamnă că ar trebui să evitaţi consumul de humus,doar mâncaţi cu moderaţie.

Usturoi

Usturoiul este un alt aliment sănătos,care poate provocă balonare. Usturoiul conţine sulf care ajută la detoxifierea organismului şi poate provoca gaze şi balonare. Luaţi în considerare consumul de ceapă bine fiartă,în loc de usturoi. Este un diuretic natural,care combate balonarea.

Pâine din cereale încolţite

Poate că cea mai bună alternativă sănătoasă este pâinea din cereale rafinate,însă pâinea din cereale conţine boabe încolţite care poate provoca gaze şi balonare imediat. Încorporaţi acest tip de pâine lent în dieta de zi cu zi,astfel încât organismul să aibă timp să se adapteze.

Citeşte continuarea articolului AICI.