Depunerile de grăsime şi un nivel ridicat de colesterol sunt rezultatul unui regim alimentar nesănătos. Prin urmare,pentru a preveni acumularea de grăsime în organism,ar trebui să eviţi cu stricteţe anumite alimente care au un conţinut ridicat de grăsimi.

Alimente prăjite

E de la sine înţeles că acestea sunt bogate în ulei,grăsimi saturate şi colesterol. O cantitate mare de grăsime nu-i face deloc bine organismului şi,prin urmare,ar fi bine să stai departe de alimentele prăjite.

Produse congelate

Deşi par o alternativă sănătoasă,produsele congelate sunt bogate în conservanţi,grăsimi saturate şi arome – toate favorizând,în timp,depunerile de grăsime. Dacă nu vrei să te trezeşti cu colăcei pe abdomen,consumă cât mai multe fructe şi legume proaspete şi evită-le pe cele congelate.

Popcornul pentru cuptorul cu microunde

Ştii deja cât e de simplu să ai un bol mare plin cu popcorn după ce introduci la microunde o pungă de popcorn. Pe lângă faptul că aceste floricele de porumb sunt bogate în grăsimi saturate şi conţin substanţe chimice care duc la dezvoltarea grăsimilor în organism,un compus chimic numit diacetil,utilizat pentru a oferi un gust untos floricelelor de porumb,creşte riscul unor afecţiuni pulmonare.

Alimente procesate

Din această categorie fac parte alimentele realizate din produse rafinate care,prin prelucrare,îşi pierd conţinutul de fibre. Mai exact,totul de la orezul alb până la făina rafinată,din care se fac biscuiţii,fursecurile şi prăjiturile,sunt alimente procesate. Întrucât în urma procesului de prelucrare alimentele îşi pierd substanţele nutritive,vitaminele şi mineralele,le sunt adăugate aditivi,care favorizează depunerea de grăsimi în organism.