3 paşi pentru creşterea productivităţii

2 februarie 2012   Carieră

Pe plan profesional, atingerea obiectivelor dorite ţine foarte mult şi de randamentul pe care îl dai. Capacitatea de concentrare, inspiraţia, cunoştinţele în domeniu, toate au un cuvânt de spus atunci când vine vorba de reuşita în carieră.

 Pentru a-ţi creşte productivitatea,iată câţiva paşi pe care,dacă îi urmezi,vei face performanţă.

1. Concentrează-te asupra ceea ce este important

Lucrezi la ceva ce trebuie terminat astăzi sau mai poţi amâna termenul de predare cu încă o zi? Dacă te regăseşti în prima situaţie înseamnă că trebuie să îţi canalizezi toată atenţia asupra ceea ce faci. Altfel,este posibil să nu fii mulţumit de ceea ce a ieşit sau există şansa să nu termini la timp.

De asemenea,ideea de a face mai multe lucruri în acelaşi timp nu este tocmai bună,pentru că este clar că nu poţi avea randament în tot ce faci în acel moment. Mai bine rezolvă-le pe rând,decât să te chinui cu mai multe lucruri deodată.

2. Notează-ţi sarcinile

Dimineaţa când ai ajuns la serviciu trece pe o foaie sarcinile pe care le ai de îndeplinit în ziua respectivă. Astfel,îţi va fi mult mai uşor să îţi împarţi timpul pentru toate lucrurile pe care le ai de făcut. De asemenea,îţi poţi trece şi un timp aproximativ destinat fiecărei sarcini. Dorinţa de a termina la timp îţi poate creşte productivitatea.  

3. Elimină orice factor care îţi distrage atenţia

E-mailul,reţelele de socializare,messengerul,telefonul mobil,toate acestea sunt factori care îţi distrag atenţia în timp ce tu ai altceva mai important de făcut. Reconectarea la sarcinile pe care le ai de îndeplinit va fi mult mai grea,aşadar încearcă să elimini acei factori care te deconectează.

Mai multe