20 de ani de Hochland în România

20 septembrie 2013   Psihologie

Unul dintre cei mai apreciaţi producători de brânzeturi din România, Hochland, împlineşte anul acesta 20 de ani de când ne încântă cu produse de o calitate superioară.

Hochland este sinonim cu bucuria de a fi alături de cei dragi,de a strânge familia în jurul mesei. Acesta este mesajul cheie al noii platforme de comunicare a brandului-„Hochland te inspiră să creezi momente de bucurie pentru cei dragi".

Încă de la început, Hochland s-a evidenţiat prin inovaţie, marcând numeroase premiere: prima brânză topită triunghiuri care combina sortimente diferite în acelaşi pachet – Mixtett; în 2002 a fost lansat caşcavalul Hochland care se remarca prin gustul special şi forma rectangulară, atipică la acea vreme, când restul producătorilor comercializau roţi de caşcaval; a introdus şi primul caşcaval felii (2002) sau primul caşcaval pane (2007).

De asemenea, a creat piaţa de creme de brânză în România, prin lansarea mărcii Almette (2001); a oferit primele pachete duble de brânză topită triunghiuri şi felii – “pachetele de familie”; iar Telemeaua cuburi cu roşii şi busuioc a adus consumatorilor un produs deja porţionat, foarte practic.

Cu ocazia aniversării celor 20 de ani, Hochland desfăşoară în perioada 2 septembrie – 27 octombrie campania promoţională „Câştigă premii, dăruieşte bucurii". Consumatorii pot participa la promoţie achiziţionând orice produs din gama:brânză topită triunghiuri/ felii,caşcaval sau telemea de vacă.

Trebuie doar să înscrii codul unic de pe ambalaj pe site-ul www.hochland20deani.roşi află pe loc dacă ai câştigat. Sunt oferite premii la alegere,atât pentru persoana care participă la promoţie,cât şi pentru cineva drag:10 câştigători vor primi zilnic câte 2 premii,precum şi 20 de excursii în Europa,sub forma unui voucher/cupon de călătorie.

Mai multe