Brandul 7DAYS de la Chipita devine gustarea oficială la 2014 TURKISH AIRLINES EUROLEAGUE FINAL FOUR (P)

30 aprilie 2014   Evenimente

Chipita S.A. a încheiat un parteneriat strategic cu Basketball Euroleague pentru evenimentul său principal FINAL FOUR MILAN din mai 2014.

Brandul 7DAYS,partener global al celei mai prestigioase competiţii europene de baschet,a devenit gustarea oficială la Turkish Airlines Euroleague Final Four care va avea loc în primăvara lui 2014 în Milano,Italia,între 16 şi 18 mai.

“Euroleague urează bun venit companiei Chipita,una din cele mai mari din industria alimentară în Europa,în familia partenerilor noştri globali” – a declarat Dl. Jordi Bertomeu,Preşedintele şi CEO-ul Euroligii de Baschet. "Chipita este o companie cu care împărtăşim multe similarităţi în privinţa planului de dezvoltare precum şi a pieţelor cheie de interes. Consider că Final Four-ul Turkish Airlines Euroleague 2014 din Milano este o oportunitate unică de a crea bazele unor viitoare iniţiative comune”.

“Este o onoare pentru noi să fim partenerii globali ai Euroleague, deoarece împărtăşim aceleaşi valori." a declarat Dl. Spyros Theodoropoulos,CEO-ul Chipita S.A. “Baschetul şi în special evenimentul FINAL FOUR pot fi uşor asociate cu brandul 7DAYS,care este prezent în mai mult de 65 de ţări şi se bucură de o notorietate ridicată în majoritatea ţărilor europene. Sunt ferm convins că acest parteneriat va aduce multe beneficii ambelor părţi.”

Chipita a fost înfiinţată în urmă cu  40 de ani şi este una din cele mai mari companii din industria alimentară din Europa,dezvoltând branduri globale. În fiecare an se produc 4.5 miliarde de produse care sunt distribuite în mai mult de 500.000 puncte de vânzare pe 5 continente şi sunt la dispoziţia  celor aproape un miliard de consumatori. Cu fabrici în 10 ţări diferite,are peste 9000 de angajaţi de 35 de naţionalităţi diferite.

Pentru mai multe informaţii:www.chipita.com

Mai multe