Femeie la volan într-o reclamă difuzată în Arabia Saudită

10 noiembrie 2017   Evenimente

Cea mai recentă reclamă la Coca-Cola difuzată în Arabia Saudită vine în sprijinul femeilor care vor să conducă. În imagini, apare o adolescentă căreia tatăl îi predă primele lecţii de condus. În Arabia Saudită, femeile vor avea să conducă de la mijlocul lui 2018.

Pentru a-şi încuraja fiica să plece uşor de pe loc şi să frâneze fără să bruscheze pedala de frână, tatăl pune o sticlă cu băutura carbo-gazoasă pe bord. La finalul minutului publicitar, tânăra şoferiţă goneşte pe drumurile pustii din deşertul saudit.Numeroase companii auto şi-au arătat suportul pentru spotul publicitar lansat de Coca-Cola. Pe de altă parte, producătorul de băuturi răcoritoare a fost acuzat că reclama difuzată sub sloganul “Schimbarea are gust”, a fost acuzată că profită de schimbarea istorică a legislaţiei saudite. Coca-Cola intenţionează să investească 100 de milioane de dolari pentru a deschide o uzină în Arabia Saudită în anul 2019.Deşi vor avea voie să conducă şi să intre pe stadioane din iunie anul viitor, femeilor nu li se permite să obţină un paşaport sau să părăsească statul fără permisiunea unui gardian bărbat, iar în public, sunt obligate în continuare să poarte abaya.

Mai multe