Kaufland România lansează primul card de loialitate pentru clienţi

6 februarie 2019   Ghid de viață

De astăzi, lucrurile bune vin uşor, iar cumpărăturile la Kaufland vor fi şi mai avantajoase, datorită Kaufland Card - noul program de loialitate al retailerului, ce răsplăteşte clienţii fideli cu reduceri substanţiale, puncte bonus de loialitate şi numeroase beneficii.

Cardul digital Kaufland poate fi utilizat în toate magazinele din ţară, este foarte uşor de folosit şi oferă:•    Acces la promoţii cu reduceri semnificative, create exclusiv pentru utilizatorii Kaufland Card;•    Posibilitatea de a colecta şi folosi puncte bonus de loialitate, pentru achitarea produselor din campanii non-food;•    Promoţii personalizate, în funcţie de obiceiurile de cumpărare ale fiecărui client – beneficiu unic în piaţă, ce va fi disponibil ulterior în cursul anului;Reducerile de loialitate pentru utilizatorii Kaufland Card sunt considerabile, se pot cumula cu promoţiile standard şi sunt oferite în fiecare săptămână la altă categorie de produse. Cardul digital Kaufland este disponibil în cadrul aplicaţiei mobile Kaufland – Oferte şi Noutăţi, care poate fi descărcată gratuit atât din App Store, cât şi de pe Google Play, iar cel fizic de la Biroul de Informaţii din orice magazin Kaufland. Cardul fizic oferă doar accesul la promoţiile generale de loialitate. Prin integrarea cardului digital în aplicaţia mobilă Kaufland, clienţii pot avea acces la toate promoţiile disponibile (standard sau de loialitate), precum şi la reţete, la lista de cumpărături comună şi alte noutăţi. De asemenea, în aplicaţie îşi pot vizualiza oricând numărul de puncte bonus de loialitate acumulate şi campaniile promoţionale non-food active la care le pot folosi pentru a cumpăra mai ieftin.,,Am creat cardul digital pentru a oferi clienţilor toate beneficiile într-un singur loc, în cel mai uşor mod posibil. Ne-am dorit să simplificăm experienţa de cumpărături, punând la dispoziţie un alt mod de a interacţiona cu ofertele, unul modern şi suficient de dinamic pentru a fi luat oriunde de clienţi, direct pe telefon. Încurajăm folosirea cardului digital, fiindcă este un instrument sustenabil”, declară Valer Hancaş, Director Comunicare şi Corporate Affairs Kaufland România. Beneficiile - promoţiile de loialitate şi punctele Non-Food - vor fi acordate la casele de marcat, prin scanarea cardului digital sau fizic. În magazine, promoţiile de loialitate sunt semnalizate prin etichete speciale. Cardul lansat de echipa Kaufland România reprezintă o premieră în reţeaua Kaufland la nivel internaţional.Lansarea programului de fidelitate Kaufland Card este însoţit şi de o campanie de comunicare 360° - creată sub sloganul Lucrurile bune vin uşor. Cele patru spoturi TV ale campaniei îl au ca protagonist pe actorul Tudor Istodor, care, în fiecare din cele patru situaţii amuzante în care e filmat, ne arată că lucrurile pot fi mult mai simple decât credem.

Mai multe