Afaceri cu parfum de celebritate

24 martie 2011   Viață de vedetă

Vedetele nu se mulţumesc doar cu rolurile din filme sau cu turneele muzicale. Ele mizează pe notorietate şi pentru a se lansa în afaceri şi se pare că le merge bine...

Aroma New York-ului

Sarah Jessica Parker,protagonista serialului „Sex and the City”,este o veterană în domeniul creaţiei de parfumuri.

Lansat în 2007,Covet este după spusele ei un parfum irezistibil,pentru care ai face orice şi se potriveşte cu personalitatea puternică a autoarei lui.

În luna februarie,vedeta a lansatîncă un parfum,inspiat tot de celebrul serial.

Cu un nume care combină iniţialele ei cu cele ale oraşului în care se desfăşoară acţiunea filmului,SJP NYC este un amestec de note de căpşun sălbatic cu vanilie şi gardenie.

Parfumul lui Beyoncé, un hit

Despre Heat ,primul ei parfum, Beyoncé spune că o reprezintă în totalitate.

„Deşi îmi plac mai multe parfumuri,niciunul nu mă reprezintă într-o asemenea măsură. De aceea,am conceput un parfum cu o esenţă sofisticată,care reflectă puterea mea interioară”,a spus ea. În numai o lună de la lansare,profitul a fost de 3 milioane de dolari.

Potrivit presei,72 de mii de sticluţe de parfum au fost vândute într-o oră în timpul vizitei vedetei într-un magazin din New York.

Mai multe