Cum a ajuns Kim Kardashian să îmbrace atletele de la Olimpiada din Tokyo. Brandul său a creat controverse în Japonia

7 iulie 2021   Viață de vedetă

Vedeta de origine americană Kim Kardashian va fi designer pentru sportivele care vor reprezenta Statele Unite ale Americii la Jocurile Olimpice şi Paralimpice de la Tokyo. Cum a ajuns brandul fostei soţii a lui Kanye West să fie dorit printre sportivii de performanţă?

Deşi nimic nu ar trebui să se mai surprindă în ceea ce priveşte capacitatea Karashienilor de a se reinventa şi de a pătrunde în multe industrii, familia continuă să ne depăşească aşteptările. Brandul „Skims‟, fondat de Kim Kardashian, a conceput special pentru atletele din Statele Unite ale Americii o colecţie-capsulă de tricouri nude, bustiere, chiloţi, şosete, pantaloni scurţi, colanţi, toate inscripţionate cu steagul american, cu cele cinci inele olimpice şi cu inscripţia „Team USA‟ („Echipa Statelor Unite ale Americii‟): „Suntem mândri să suţinem atletele pe parcursul Jocurilor Olimpice de la Tokyo‟, a scris Kim Kardashian.

„Skims‟, un brand controversat

Marca de îmbrăcăminte în valoare de miliarde de dolari are o istorie controversată, care nu o face cel mai bun reprezentat în Japonia. În anul 2019, „Skims‟ a fost lansat iniţial sub numele „Kimono‟ (costum naţional al Japoniei), Kardashian fiind acuzată de furt cultural. Toate acestea au condus la „război‟ pe reţelele de socializare, sub hastagul „KimOhNo‟, iar în urma celor întâmplate, Kim Kardashian a fost nevoită să modifice numele brandului, „Kimono‟ devenind „Skims‟.

Totodată, brandul „Skims‟ nu este tocmai un brand exclusiv american. Deşi marca a refuzat să precizeze locaţia exactă de fabricaţie, multe articole vestimentare sunt marcate cu „Fabricat în China‟ sau „Fabricat în Turcia‟. În trecut, Kardashian şi-a exprimat dorinţa de a înfiinţa o fabrică în casa ei din Armenia, deşi nu a spus dacă intenţionează sau nu să producă acolo articole vestimentare marca „Skims”.

Cum a devenit „Skims” furnizorul oficial de lenjerie intimă

În această afacere, echipa din SUA a făcut prima mişcare, invitând „Skims‟ să se alăture colaborării, în ciuda faptului că numele Kardashian nu este tocmai sinonim cu patriotismul. În postările sale de pe reţelele de socializare, Kim a spus că ştia deja de la tatăl ei despre Olimpiadă şi în copilărie îşi cumpăra câte un tricou cu Jocurile Olimpice pe post de suvenir: „De când aveam 10 ani am auzit de la tatăl meu vitreg despre Jocurile Olimpice, ştiam fiecare detaliu. Pe măsură ce îi priveam pe sportivi concurând, înţelegeam tot mai mult dedicaţia lor. Am călătorit cu tatăl meu vitreg şi cu familia în oraşe diferite pentru Jocurile Olimpice şi la fiecare oprire îmi cumpăram un tricou olimpic ca suvenir. Când Skims a primit invitaţia să facă parte din #TeamUSA m-am apropiat şi mai mult de energia olimpicilor‟, a scris Kim Kardashian, pe reţelele de socializare.

Sursă foto: Shutterstock 

Mai multe