E alergică la parfumuri, dar nu şi la ale ei. Câţi bani a câştigat Beyoncé din parfumuri?

16 martie 2021   Viață de vedetă

Este una dintre cele mai admirate femei din lume, cu albume şi hituri care domină clasamentele muzicale şi concerte sold out (atunci când n-o împierdică pandemia să le organizeze). Însă diva n-a făcut avere numai din muzică, ci şi din produsele care-i poartă numele şi care i-au adus sute de milioane în conturi.

Soţia rapperului şi producătorului muzical Jay-Z este un sex simbol cu o imagine pe gustul a milioane de femei din întreaga lume, care sunt dispuse să-i copieze stilul în totalitate. Tocmai de aceea, atunci când Regina B scoate pe piaţă un nou produs, acesta devine un succes instant. Cum s-a întâmplat şi cu parfumurile lansate de ea de-a lungul anilor şi care au dispărut de pe rafturile magazinelor în timp record. Chiar aşa, cum de s-a apucat Beyoncé de produs şi comercializat parfumuri, când chiar ea este alergică la ele?

În primul rând, cântăreaţa şi echipa ei de marketing au sesizat potenţialul imens al lansării unor produse cosmetice care să poartă numele unuia dintre cele mai mari staruri din lume. Şi, drept urmare, n-au lăsat alergia ei la parfumuri să-i împiedice să facă bani de pe urma unei asemenea afaceri profitabile. Aşadar, au creat nişte parfumuri modificate chimic, astfel încât să nu dea nicio reacţie alergică celor mai sensibili dintre consumatori. Şi nici că puteau lua o decizie mai bună! Cele opt parfumuri lansate de divă din 2012 încoace au avut un succes răsunător!

Primul parfum scos pe piaţă de Beyoncé, în 2010, Heat, a fost vândut în 72.000 de exemplare într-o singură oră, stabilind astfel un nou record pentru Macy, un lanţ la magazine în SUA. Doamna Carter s-a aflat acolo şi a dat autografe fanilor ei care s-au îmbulzit să cumpere primul produs de acest gen al idolului lor. În prima lună de când se afla la vânzare, Heat a produs încasări de 3 milioane de dolari. Iar, în vara acelui an, colecţia Heat a fost numit brandul de parfum, creat de o celebritate, care a fost cel mai bine vândut în întreaga lume.

Iar Rise, alt parfum marca Beyoncé Knowles, a fost estimat că-i va aduce cântăreţei un profit de 25 de milioane de dolari numai în primul an de comercializare. Per total, afacerea cu parfumurile a fost cât se poate de profitabilă pentru vedetă, generând un profit total de 400 de milioane de dolari.

Foto - Shutterstock, Instagram Beyonce

Mai multe