Rihanna, imaginea casei Armani

12 iulie 2011   Viață de vedetă

Cântăreaţa Rihanna a devenit noua imagine a brandului Armani şi va apărea în campaniile care promovează articolele din colecţiile Emporio Armani Underwear şi Armani Jeans.

Rihanna,care va apărea în reclamele pentru colecţiile toamnă/iarnă 2011-2012,ce au fost filmate la New York şi vor fi lansate în septembrie,urmează astfel unor vedete de calibru,precum Victoria şi David Beckham,Cristiano Ronaldo şi Megan Fox.

La începutul acestui an,Rihanna a fost desemnată ambasadoare a mărcii Nivea.

Celebrul brand de produse cosmetice s-a asociat cu Rihanna pentru a-şi sărbători centenarul şi a lansat pe piaţă o fotografie în care artista,într-o ipostază seducătoare,părea goală.

Rihanna şi-a lansat primul material discografic în 2005,iar primul ei single devenit No.1 a fost piesa “S.O.S.". Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: Umbrella, "Take a Bow" şi "Disturbia". Înainte de Loud, lansat anul trecut, cântăreaţa a lansat albumul "Rated R",în noiembrie 2009.Albumele sale s-au vândut în peste 25 de milioane de copii pe plan mondial,iar cântăreaţa a fost recompensată cu nouă premii Grammy.

Mai multe