Rita Mureşan lansează colecţia de primăvară-vară 2012

21 noiembrie 2011   Viață de vedetă

Aşa cum ne-a obişnuit deja, şi anul acesta de ziua ei, Rita Mureşan lansează noua colecţie de primăvară-vară.

Colecţia pentru 2012 se numeşte "GOING OUT WITH MY FRIENDS",nume ales deloc întâmplător. Colecţia îi are ca sursă de inspiraţie chiar pe prietenii designerului,care şi de această dată vor fi alături de ea miercuri,23 noiembrie,în clubul BOA (Beats of Angels) din Bucureşti. "Ca de fiecare dată există acel ceva care mă inspiră atunci când creez o nouă colecţie. Viaţa ne pune în diferite situaţii, unele vesele, altele mai triste. Ceea ce ar fi trebuit să fie o veste tristă pentru o bună prietenă a mea, s-a dovedit a fi o binecuvântare.Diagnosticată cu cancer la sân, ea şi-a schimbat perspectiva asupra vieţii şi ne-a făcut şi pe noi, prietenii ei, să apreciem mai mult tot ceea ce avem. A redescoperit ce importantă este viaţa, cât de mult înseamnă să ai prieteni, ce bine îi face sufletului un zâmbet şi ce tratament uimitor este iubirea!Ea este inspiraţia mea pentru această colecţie şi o dedic tuturor prietenilor mei!" ne-a declarat Rita.     Cu această nouă colecţie,Rita Mureşan nu face decât să dovedească încă odată faptul că inspiraţia poate fi găsită mereu în jurul nostru,deşi de multe ori suntem tentaţi să o căutăm în altă parte. Prin intermediul pieselor vestimentare create,designerul doreşte să ne ajute să redescoperim importanţa vieţii şi a prietenilor,a iubirii şi a zâmbetelor împărţite cu cei dragi.Ca toate creaţiile designerului,şi această colecţie este feminină şi romantică,în tendinţele actuale ale modei. Ţinutele se adresează femeilor care se bucură de viaţă,şi fie că ies la un restaurant,fie că merg la un cocktail cu prietenii,zâmbesc fericite.Colecţia include şi câteva propuneri masculine pentru următorul sezon.

Lait-motivele colecţiei sunt dantela,volanele şi paietele,dar sunt folosite şi mătasea,voalurile de mătase,jerseul,catifeaua şi stofele elastice. Propunerile coloristice sunt nude,indigo,verde,negru şi bineînţeles,roşu,culoarea promovată de designer în toate colecţiile sale.  

Încălţămintea este realizată de designerul Eugeniu Garkonitza,prin intermediul Garkony Studio şi urmăreşte trendul actual,platformele,preluând de asemenea dantela ca material. Hair styling-ul şi make-up-ul sunt realizate de Academia de Coafură Cornel Saru,împreună cu Monica Pui şi Anca Buzea.

Show-urile Ritei Mureşan au fost mereu inedite,având ceva special prin tema aleasă sau prin locaţiile neconvenţionale în care s-au desfăşurat,aceasta fiind primul designer român care a avut o prezentare în aer liber sau care a avut un podium de 2 kilometri.

De data aceasta,ineditul îl vor constitui nu numai prietenii designerului,nume de referinţă ale showbiz-ului românesc,care vor defila pe scenă alături de modelele profesioniste,dar şi prin asocierea cu Absolut Vodka,  brandul care recent a dat startul creativităţii în toată ţara,dorind să  transforme momentele obişnuite în experienţe de excepţie.

Absolut Vodka a lansat recent  şi în România noua campanie de brand,ABSOLUT BLANK. Prin noua generatie de artişti vizuali,cea mai recentă mişcare globală,în care brandul apare ca un catalizator al energiei creative,cu stil şi sofisticare,exact ca şi noua colecţie a Ritei Mureşan. Sub motto-ul “Totul începe cu un ABSOLUT BLANK”,campania este un capitol extrem de provocator pentru acest brand,a cărui lume vizuală a fost mereu vibrantă şi excepţională.

Mai multe