Bebesupermarket Militari, primul supermarket pentru bebeluşi din România, îşi lansează o drogherie (P)
Bucuresti, 19 mai.Bebesupermarket Militari anunţă deschiderea unei prime drogherii prin intermediul căreia clienţii vor avea acces la o diversitate de produse, inclusiv produse farmaceutice eliberate fără prescripţie medicală.
Deschiderea drogheriei din cadrul Bebesupermarket Militari marchează încă o etapă în dezvoltarea business-ului care intenţionează,în viitorul apropiat,să importe direct o serie de produse şi să mai deschidă un magazin,cel mai probabil în afara Bucureştiului.
”Decizia de a deschide o drogherie a venit ca urmare a cererilor în acest sens formulate de către clienţii noştri. Drogheria va pune la dispoziţia clienţilor produse farmaceutice care pot fi comercializate fără reţetă,atât pentru copii,cât şi pentru adulţi,dar şi dispozitive medicale şi teste de sarcină.”
Afrodita Pîrcălăbescu,
Acţionar-Bebesupermarket Militari.
Pe lângă lansarea drogheriei,Bebesupermarket Militari se pregăteşte să se lanseze şi online,începând din această toamnă,astfel încât să le poată oferi acces la întreaga sa gamă de produse părinţilor cu copii mici din întreaga ţară.
”Plecând de la experienţa mea de mamă,am văzut cât de greu e să găseşti tot ce ai nevoie pentru un nou născut sau copil până în 4 ani. Aşa încât,atunci când s-a ivit oportunitatea,m-am alăturat cu mult entuziasm unui grup de prieteni,printre care şi Dragoş Vladu şi am deschis un magazin dedicat produselor baby. Ne-am dorit să fie un concept nou,diferit de magazinele clasice”,spune Afrodita.
Lansat pe piaţă drept răspuns la nevoia familiilor cu bebeluşi de a găsi într-un singur loc tot ce îşi doresc pentru copilul lor,Bebesupermarket Militari este dispus pe un singur nivel şi construit după modelul supermarket-urilor,suprafaţa de expunere pentru produse fiind de peste 1,000 m.p. Magazinul are o ofertă de peste 15,000 de produse accesibile direct la raft,organizate pe categorii şi subcategorii pentru a uşura căutările cumpărătorilor.
Deşi a adoptat modelul de supermarket pentru display-ul produselor,Bebesupermarket Militari se distanţează de acesta prin serviciile de consiliere oferite clienţilor.
”Având în vedere gradul de specializare al produselor,oricând are nevoie,clientul poate beneficia de informaţiile şi recomandarea echipei noastre de consilieri profesionişti. Ne-am dezvoltat propriul concept de consiliere”,continua Afrodita Pîrcălăbescu.
Supermarket-ul din Militari a fost înfiinţat pornind de la ideea unui magazin în care părinţii cu copii pe până la 4 ani să găsească tot ce este necesar pentru aceştia,la preţuri mici,dar fără a face rabat la calitate.
”Deşi cheltuielile sunt substanţiale,având în vedere suprafaţa ocupată şi echipa de peste 40 de angajaţi,am reuşit să devenim profitabili la doar câteva luni de la lansare,după care magazinul a crescut constant,ajungând în al doilea an de activitate la o cifră de afaceri de peste 7 milioane de euro”,adauga Afrodita.
Scurt istoric:
Afrodita Pîrcălăbescu este absolventă de Medicină,a lucrat ca medic stagiar timp de un an,după care,timp de 10 ani,a lucrat în promovarea de produse pharma în cadrul unor companii multinaţionale de renume.
„Orice om care a făcut o carieră în vânzări doreşte ca,la un moment dat să managerieze propriul business. După 10 ani de vânzări în piaţă pharma am reuşit să fac asta. Unii ar spune că am avut noroc. Dar norocul,aşa cum spunea Seneca,este atunci când pregătirea întâlneşte oportunitatea,ceea ce eu cred că e perfect adevărat. Că să ai şi succes,e nevoie de mult mai multe lucruri,printre care o atitudine pozitivă,energie,puterea de a-i influenţa şi motiva pe cei din jurul tău,dorinţa de a câştiga,viziune,creativitate şi,nu în ultima instanţa,curaj. Îmi place să cred că am câte ceva din toate”
Începutul aventurii a fost în 2012,când,împreună cu un grup de prieteni,a deschis un magazin dedicat produselor baby,pe un concept nou,diferit de magazinele clasice. În prezent,Bebesupermarket Militari are 3 acţionari:Afrodita Pîrcălăbescu (45%),Dragoş Vladu (45%) şi Irina Ciubotaru (10%).
Magazinul s-a dezvoltat prin aplicarea recomandărilor clienţilor,comunicare în mediul online şi implicare în proiecte specifice nişei pe care o acoperă. Pe Facebook,Bebesupermarket a strâns în jurul său o comunitate de peste 10,000 de persoane.